Skip to main content
Ik probeer Fast N Loud op Discovery op te nemen echter als ik op opslaan drukt verschijnt er geen symbool dat het daadwerkelijk is ingesteld en er wordt ook niets opgenomen (blijkt achteraf)?
Beste @JH82



Wat vervelend dat je problemen ervaart met het opnemen. Heb je de TV ontvanger eens achterop uit gezet en daarna weer aan, en is het probleem dan opgelost?



En heb je al eens gekeken bij Geplande Opnames? Als die daar tussen staat kan het zijn dat ie het daarom niet pakt, heb je dit programma op seriematig opnemen staan?
Beste @JH82



Wat vervelend dat je problemen ervaart met het opnemen. Heb je de TV ontvanger eens achterop uit gezet en daarna weer aan, en is het probleem dan opgelost?



En heb je al eens gekeken bij Geplande Opnames? Als die daar tussen staat kan het zijn dat ie het daarom niet pakt, heb je dit programma op seriematig opnemen staan?




Ik heb de ontvanger al vaker helemaal opnieuw laten opstarten helaas zonder succes.



Hij staat tussen de geplande opnames maar ook als ik m daar weghaal kan ik m niet opnemen.
Ik heb de ontvanger al vaker helemaal opnieuw laten opstarten helaas zonder succes.

Hij staat tussen de geplande opnames maar ook als ik m daar weghaal kan ik m niet opnemen.


Dat is vreemd! 🤔 Welke TV ontvanger(s) heb je? En krijg je ook de vraag of je het seriematig of eenmalig wilt opnemen?
Standaard ontvanger inderdaad en ik kan kiezen om per aflevering of hele serie op te nemen maar beide doet hij niet.
Standaard ontvanger inderdaad en ik kan kiezen om per aflevering of hele serie op te nemen maar beide doet hij niet.

Dit is vreemd 🤔



Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.



Dan kunnen ze hier eens naar kijken. Wat je dat je bij Discovery ook 7 dagen terug kunt kijken? (Begin Gemist via de TV gids) Dan is dit even een tijdelijke oplossing. Dan kun je het toch kijken wanneer jij het wilt.
Done!



ja weet ik maar je zou toch gewoon op moeten kunnen nemen?
Done!



ja weet ik maar je zou toch gewoon op moeten kunnen nemen?


Ja dat klopt, maar als de reset ook al niet helpt. Dan zou KPN moeten kijken of het niet wat dieper zit.

Dus dan is dit de tijdelijke oplossing voor nu om Begin Gemist te gebruiken. Maar @JH82 heb je dit alleen bij Discovery, of ook bij andere zenders?
Alleen bij dit programma zelfs.
Alleen bij dit programma zelfs.

Oké, dan ga ik ook even kijken. Kun jij me vertellen om welke uitzending dit gaat?
@JH82 ik heb even bij mij gekeken. Bij mij werkt het wel:





Dan gaat er bij jou iets goed mis. 😥 Hopelijk kan een KPN moderator dit probleem oplossen. 🙂
Hoop het ook!
Hallo @JH82, welkom op het forum. Leuk dat je de community van KPN een vraag stelt 🙂 Ik zie dat Dennis je al goed op weg heeft geholpen, lekker bezig @Dennis Schreve! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice, mijn collega heeft voor morgen een monteur ingepland. Laat je ons hier morgen weten hoe de monteur dit heeft opgelost? 🙂

Reageer