Skip to main content
Ik kan geen Duitse zenders meer opnemen via de iPhone. Dat kon altijd wel. Waarom nu niet meer?
Welkom op het forum @PBos. Ik heb net een paar opnames ingepland via mijn iPhone en dat werkt wel gewoon. Krijg je een foutmelding te zien of iets dergelijks? Eventueel een keertje de iTV app verwijderen, en dan opnieuw installeren kan wellicht helpen.
Paul, bedankt voor je reactie, maar helaas geen oplossing. Opnieuw installeren helpt niet.

bij de zender(ARD) staat dat deze alleen via TV-ontvanger te ontvangen is. En dat was voorheen niet zo.
Je kan ARD inderdaad niet via de iTV app kijken, maar je kan er wel opnames voor inplannen. Daarin is niets veranderd voor zover ik weet.. Dus de melding is wel correct wat dat betreft.
Helaas ontbreekt momenteel de knop voor opnemen. Dus opnemen niet mogelijk.

in het voorjaar nog wel.
Rectificatie: op de dag zelf kun je opnemen, maar je kunt niet vooruit opnemen. Bijvoorbeeld komende vrijdag is er geen knop voor opnemen, vandaag wel.
Apart, ik zie wel gewoon de knop voor opnemen... Gaat het om een specifiek programma?




Rectificatie: op de dag zelf kun je opnemen, maar je kunt niet vooruit opnemen. Bijvoorbeeld komende vrijdag is er geen knop voor opnemen, vandaag wel.

Deze had ik even gemist. Maar ook kan ik via m'n iPhone gewoon voor de komende dagen inplannen.. Deze is voor overmorgen:




stom, ik zat bij een datum in het verleden te kijken. Sorry voor je moeite mij te willen helpen, maar ik was even met de weken in de war.
stom, ik zat bij een datum in het verleden te kijken. Sorry voor je moeite mij te willen helpen, maar ik was even met de weken in de war.

Haha, geen probleem. We zijn allemaal mensen. Als er nog eens vragen zijn ben je welkom hier!