Skip to main content

In ons abonnement zit opnemen van serie en films. Er staat dat we geabonneerd (groen) zijn maar we kunnen niks opnemen. Niet geactiveerd?

Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Hallo @Nicolle64 

Kun je jouw forum profiel aanvullen met jouw iTV abonnements gegevens, en eventueel je NAW gegevens? Dit doe je in de velden die privé zijn, zodat alleen moderators deze kunnen inzien. Met die informatie kunnen ze dan jouw gegevens opzoeken en kijken of er iets mis is.


@Nicolle64 Welkom op het forum! Dat is inderdaad een vreemde situatie. Werkt het inmiddels? Ik heb op basis van de gegevens in jouw profiel het abonnement nagelopen en ik zie het Opnemen Pakket zowel administratief als technisch actief staan. Ik zie dus geen belemmeringen, heb je de ontvanger al eens een herstart gegeven zodat deze zich opnieuw aanmeldt op het netwerk van KPN? Werkt dat niet dan kun je deze ook een frisse start geven zodat de fabrieksinstellingen teruggezet zullen worden.


Hallo @Nicolle64 

Met behulp van @Marcia_ heb ik jouw gegevens opgezocht en op onze servers gekeken. Daar stond inderdaad iets technisch niet goed. Dit heb ik voor je hersteld, dus het zou nu weer moeten werken.