Skip to main content

Zijn alle films op alle zenders op te nemen? ook als deze films normaliter niet via het menu terugkijken zijn te zien?

Nee, niet voor alle zenders zijn er rechten om op te nemen. 

Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om op te nemen van regionale zenders en het zender van de maand kanaal. Als je van die laatste zender wilt opnemen, dan kun je het Pluspakket nemen. Dan krijg je de zender van de maand op zijn originele kanaal in je pakket. 

Maar de films op de andere zenders zijn dus wel op te nemen. Via het menu terugkijken zijn deze rechten veel beperkter. 


Nee, niet voor alle zenders zijn er rechten om op te nemen. 

Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om op te nemen van regionale zenders en het zender van de maand kanaal. Als je van die laatste zender wilt opnemen, dan kun je het Pluspakket nemen. Dan krijg je de zender van de maand op zijn originele kanaal in je pakket. 

Maar de films op de andere zenders zijn dus wel op te nemen. Via het menu terugkijken zijn deze rechten veel beperkter. 

Ik ben nog geen zenders tegengekomen waar opnemen niet mogelijk was.

Alleen van de LOKALE zenders en de RADIO zenders kan je niet opnemen.

Ook:

Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om op te nemen van het zender van de maand kanaal.

Ook met zenders als Star Bharat, ONS, Duitse zenders en meer die niet beschikbaar zijn voor terugkijken is opnemen gewoon mogelijk.


Ha Peter,

Vooropgesteld ; Jij weet het beter dan ik, ik neem nooit op.

Niet opnemen van de zender van de maand heb ik hier vandaan:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zender-van-de-maand-opnemen-486333
 

En wat betreft sommige programma’s : In een ander topic schreef een moderator dat bij sommige programma’s opnemen niet mogelijk is vanwege rechten. Er schijnt dan een icoontje in beeld te komen. Ik kan dat nu zo snel even niet terugvinden. Ga anders vanavond nog even op zoek naar dat bericht. 


Ik heb m'n bericht even iets aangepast. Van kan. 42 (zender vd maand) kan inderdaad ook niet opgenomen worden. KPN neemt dat zelf ook niet op, vandaar dat terugkijken daar ook niet mogelijk is.

En dit is mijns inziens nonsens:

schreef een moderator dat bij sommige programma’s opnemen niet mogelijk is vanwege rechten.

Wat bedoeld wordt, denk ik, dat ivm rechten niet bij alle programma's terugkijken mogelijk is. Zoals bv met buitenlandse programma's bij de NPO. (vb Midsomer murders, Silent witness)


Ik kan het niet meer terugvinden, maar het gaat inderdaad om de rechten bij het terugkijken, lees ik in diverse topics.  Ik pas om verwarring te voorkomen ook mijn antwoord wat aan. 


Hoi @DvDAvT. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Noordzee en @PeterG al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je toch nog vragen hebt over het opnamepakket, dan horen we dat graag van je!


Reageer