Skip to main content

Om een duistere reden kan ik geen programma's meer opnemen en terug kijken. In mijn zenderpakket staat die optie wel aan. Het lijkt te zijn gebeurd toen ik Ziggo sport stop gezet had. Ik heb de ontvanger al gereset/software gewist. Maar dat hielp niet.

Ik volg even…

 

Ben wel benieuwd of je opnemenpakket in jouw ‘mijnkpn’ staat. 
En dan bedoel ik het gedeelte onder ‘Thuis’-‘Uw extra opties’- ‘extra opties wijzigen of toevoegen’

En dan klikken op ‘kosten straks’

Staat het opnemen pakket in die lijst of onderaan bij ‘Verwijderde opties’ als dubbel doorgestreept?

P.s. even zelf geen wijzigen doorvoeren hierin :) 


Hoi @Brandweermannet . Welkom op het forum.

Goede vragen van @Anneke-Anna . Heb je dit al gecontroleerd?

Ik zie dat je al wat gegevens in je profiel hebt staan. Kloppen deze gegevens nog? Als ik met het klantnummer zoek dat daar staat kom ik geen opname pakket tegen, namelijk.

 


De gegevens in mijn profiel kloppen. Ik bedoel dus mijn email adres en telefoonnummer.

Ik heb al heel wat jaren het opnemen pakket aan staan. In mijn opties mij "mijn kpn" staat ook iets van opnemen pakket aangevinkt. 

 


De gegevens in mijn profiel kloppen. Ik bedoel dus mijn email adres en telefoonnummer.

Ik heb al heel wat jaren het opnemen pakket aan staan. In mijn opties mij "mijn kpn" staat ook iets van opnemen pakket aangevinkt. 

 


Duidelijk, daar staat het aangevinkt. 

Staat het ook in de lijst onder ‘kosten straks’  ?

Dit vind je onderaan de pagina als het goed is. 
 

P.s. wijzigingen niet doorvoeren in ‘kosten straks’ Een KPN moderator kan je hier sowieso mee helpen. 


Ik weet genoeg, @Brandweermannet .

Bij de wijzigingsorder van 6-12-2119 is iets misgegaan. Niet alleen is ziggo sport toen verwijderd maar ook jouw (gratis) opnemen pakket. 

Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt en ik verwacht dat de techneuten het binnen een paar dagen opgelost hebben. Als jij vrijdag nog geen verbetering hebt gezien, kun je mij dan een seintje geven?


Het opnemen pakket werkt weer.

Bedankt voor de service!


Fijn dat het opgelost is! Mocht je andere vragen hebben, weet je mij te vinden!