Skip to main content

Beste,

Ik kan al mijn interactieve toestellen voor TV gebruiken, daarom heb ik recht op Gratis opnemen dacht ik.

Ik zag bij ‘Aanbod’ Gratis Opnemen waarna Opnemen voor € 4,99 automatisch zou vervallen. Maar nu zie ik bij de gegevens dat nu Gratis Opnemen juist vervalt. Gaat dit nog wel goedkomen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoeveel TV ontvangers heb jij gecontracteerd?

Plaats anders ook eens een screenshot van wat je beschrijft.


Had ik in mijn contract moeten aangeven dat ik mijn laptop boven als TV ontvanger wil gebruiken. 

 


Had ik in mijn contract moeten aangeven dat ik mijn laptop boven als TV ontvanger wil gebruiken. 

Nee, dat kan helemaal niet bij KPN.

Als je één TV ontvanger afneemt dan betaal je in totaal €14,99 voor televisie.

Neem je twee TV ontvangers dan betaal je €5,- extra voor de tweede TV ontvanger maar krijg je het opnemen pakket gratis. Per saldo betaal je dan dus €0,01 meer.


Bij ‘zenderpakketten’ stond het ‘Aanbod’  ‘Opname gratis’ .Vandaar dat ik dat dacht. Het kan niet, OK, maar ‘t hoort dan ook niet bij ‘Aanbod’ Dit is niet transparant. Dank voor de informatie ! 


Toen ik een maand of 4 geleden naar Hussel ging, kreeg ik een overzicht van het nieuwe bedrag. Daar stond dat opnemen pakket van 4,99 tussen. Alleen stond er een streep doorheen en was niet opgenomen in het eindbedrag.

Nou, tot nu toe betaal ik het nog gewoon elke maand. Het is wel vreemd vind ik.

Overigens heb ik één ontvanger. Zal dat dan de reden zijn?


Overigens heb ik één ontvanger. Zal dat dan de reden zijn?

Dat is inderdaad de reden.

 


Dank je wel @wjb 


Hi @Free Willy, welkom op het Forum!

Ik zie dat je inmiddels al antwoord hebt gekregen van @wjb, hartstikke fijn! Heb je hier nog andere vragen over? Dan hoor ik het graag en help ik je uiteraard verder!


Het opzeggen is mij nog niet helemaal duidelijk. Opnemen Pakket opzeggen kan niet lijkt het. (bij 1 ontvanger betaal je dan nog 4,99 EURO minder en heb je bv. de mogelijkheid om Videoland te nemen of whatever)

Maar wat er stond werd me voldoende in het Forum duidelijk. Ben benieuwd of KPN nog wat doet met de opmerking dat het wat transparanter kan als je bv. achter de knoppen zit om te wijzigen.

 


@Free Willy het opnemen pakket opzeggen kan indien je hier extra voor moet betalen. Wanneer je het erbij 'bij krijgt' dan kan je dit niet opzeggen omdat het geen losse optie is en je hier niet extra voor hoeft te betalen. Hopelijk is het zo wat duidelijker geworden! Wat betreft de transparantie, tips zijn altijd welkom dus ik heb dit doorgegeven! Maar verwacht niet dat hier op korte termijn iets in zal gaan veranderen. 


Reageer