Skip to main content
Beantwoord

Opnemen is mislukt

  • April 25, 2020
  • 6 reacties
  • 259 keer bekeken

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img

Hallo, Wij hebben al jarenlang en KPN abonnement. Opnemen ging altijd goed, maar nu krijg ik de melding dat de opname is mislukt. Wat te doen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

TV ontvanger even een halve minuut uitzetten (schakelaar a.d. achterkant). Werkt het dan nog niet dan resetten.

menu → instellingen → druk 2 X op gele knop, beide instellingen op ja, bewaren selecteren en ok knop indrukken. Duurt ca. 12 minuten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 25, 2020

Dit kan een enkele keer voorkomen, @KlaasB . Vooral bij programmawijzigingen.
Zeker als je het al enkele dagen vooruit hebt ingepland en een wijziging wordt doorgevoerd.

Welk programma is niet opgenomen? NPO 1 Bed & Breakfast?

Lukt het met dat programma ook niet via de gids met Terugkijken?


  • April 25, 2020

Gebeurt bij ons eindeloos Klaas. De dailyshow bijvoorbeeld gaat vaak achteraf niet door. Dan verschijnt deze mededeling al zo gauw hij uit de gids gaat. 


KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 25, 2020

PeterG. Lukt niet via de Gids. Al ca. 2 weken niet. Idem Terugkijken

 


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 25, 2020

Níets is zeker nu met corona.helaas. EEN tv gits klop ook niet 🙁


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 25, 2020

TV ontvanger even een halve minuut uitzetten (schakelaar a.d. achterkant). Werkt het dan nog niet dan resetten.

menu → instellingen → druk 2 X op gele knop, beide instellingen op ja, bewaren selecteren en ok knop indrukken. Duurt ca. 12 minuten.


KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 26, 2020

Bedankt voor de tip Peter! Ik krijg geen foutmelding.