Skip to main content

Vandaag was de kroning van koning Charles,helaas kon ik niet alles zien dus heb ik het tijdig het hele programma gepland om op te nemen. Aangezien ik niet het Nederlandse gebabbel wil horen, kijk ik deze zaken alleen via BBC. Nu wil ik het terugkijken en wat krijg ik? DE OPNAME IS MISLUKT OMDAT HET PROGRAMMA NIET IS UITGEZONDEN. Wat is dit voor onzin, natuurlijk is het uitgezonden ik zat er zelf naar te kijken. Voor dit soort speciale dingen heb ik het opnemen pakket genomen, en baal hier verschrikkelijk van. Hoe kan dit?

Hallo @Kasterlee de zender in kwestie bepaalt wat, hoe en wanneer er opgenomen mag worden, dat is KPN niet aan te rekenen. KPN is slechts een doorgeefluik.

 


Wel vreemd dat een vriendin record heeft ingedrukt toen ze ging kijken en dat is wel opgenomen.

Er zijn het laatste jaar nogal wat grote gebeurtenissen geweest in de UK en heb alles opgenomen via BBC zonder enig probleem, lijkt mij dus sterk, dat dit ineens niet zou zijn toegestaan.


Hallo @Kasterlee de zender in kwestie bepaalt wat, hoe en wanneer er opgenomen mag worden, dat is KPN niet aan te rekenen. KPN is slechts een doorgeefluik.

 

Dat is niet waar volgens mij. Opnemen kan altijd.


Ik denk dat de programmering op het laatste moment nog weer gewijzigd is. Hierdoor is hetgeen u aanvankelijk geselecteerd had om op te nemen vervallen. Vermoed ik.


Nick83

Er was niets gewijzigd het was een heel lang programma van 800-1600 aan een stuk, je kunt er niets verkeerds aan doen. Het is de kroning van een koning, dat staat al maanden vast.


Heb net een vriendin gesproken met Ziggo en haar opnames zijn gewoon gelukt. Het moet dus echt een KPN probleem zijn.


Je kunt het gelukkig nog een week lang terugkijken via npo 1. Zonder Nederlands gebabbel hoor. Wel Nederlands ondertiteld.

ik heb ook een stuk via bbc gekeken en die spraken er wel overheen. Op de npo deden ze dat juist niet. 


Ik heb de complete uitending op kunnen nemen via NPO1 

 


Goedemiddag @Kasterlee, welkom op ons forum!
Wat balen dat het niet gelukt is met de opname. Ik heb er niet direct een verklaring voor maar helaas is de opname ook niet terug te halen.

Zoals hierboven al wel genoemd is het terugkijken (via NPO1) de makkelijkste manier om hem alsnog te kunnen kijken.

Sorry voor het ongemak!