Skip to main content

Ik wil graag opnemen maar dit lukt me niet

als ik het programma heb gevonden klik ik op rec maar zie dan geen.  opnemen staan

kan iemand me het uitleggen

Hallo @Frodo58 ,

Heb je wel een abonnement op het opnamepakket? 
 

Want het is geen standaardoptie bij KPN. 

 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

@Frodo58, en als je het wel hebt, staat de opname van wel bij geplande opnames? Heb je trouwens het oude of nieuwe menu? Zie Menu → Instellingen → eenmaal gele knop indrukken. Software versie 7.x.xx is het oude menu en 8.x.xx is het nieuwe. 


Bedankt voor de antwoorden. Het zit niet in mijn standaardpakket nu wel


Mooi dat je jouw abonnement nu hebt aangepast. :thumbsup_tone3:  En graag geholpen natuurlijk….

 


Goedemorgen @Frodo58, ik zie dat je inmiddels geholpen bent en het opnemen pakket aangezet hebt :hugging:

Mocht je in de toekomst nog (andere) vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


Reageer