Skip to main content

Sinds een paar dagen is de user interface veranderd. Ziet er een stuk beter uit! Maar ik kan niet meer opnemen, en ook geen opgenomen programma's terugkijken. Ik heb de power al tien seconden van de ontvanger gehaald, maar geen succes.

Hi Patrick, welkom op het forum. 

Dat hoort zeker niet zo. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien wanneer je een programma probeert op te nemen via de gids? 

Zou je ook de ontvanger willen resetten zoals hier wordt aangegeven onder stap 2? 

Ik hoor graag van je. 
 


Hallo Alex_P, 

Dank voor je reaktie. Ik kan uberhaupt geen programma opnemen. 

Ik heb met de klantenservice gebeld en het schijnt dat de UI upgrade precies samenviel met een administratieve aanpassing in mijn contract (waarom ik niet heb gevraagd, maar dat is een ander ding). Als ik tegenwoordig wil opnemen moet ik een extra optie activeren die 5 Euro per maand kost. 


@PatrickPH  Ben je overgestapt naar Hussel met 1 ontvanger? Dat zou een bewuste keuze moeten zijn geweest lijkt me.


Hmm, best wel vreemd. 

@PatrickPH  Ben je overgestapt naar Hussel met 1 ontvanger? Dat zou een bewuste keuze moeten zijn geweest lijkt me.

Is dit toevallig het geval? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik meekijken. :relaxed:


Patrick, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â