Skip to main content
Het lukt niet om Jinek op tenemen na een paar minuten stop de opname, het zelfde gebeurd bij terugkijken.

Vandaag contact opgenomen maar de persoon aan de telefoon snap te er geen bal van ik moest het maar een ander vragen die mij kon helpen.

verder zij hij dat het een bekende klacht is???
Hallo jan1940,



Ik schrijf deze reactie aannemende dat je kijkt via Digitenne van KPN.



Binnenkort is het helemaal niet meer mogelijk om via Digitenne programma's op te nemen. Als je wilt blijven opnemen, kan je een extra FTA-ontvanger erbij kopen. Deze zijn op amazon.de te koop vanaf ongeveer 60 euro en daarmee kan je kijken en opnemen van NPO 1/2/3 en twee regionale zenders.



En dus kan je daarmee ook Jinek opnemen.



Heb je trouwens wel is eraan gedacht om de app NPO-start te gebruiken voor het terugkijken van NPO-programma's?
Goedemorgen Jan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Zoals Noordzee aangeeft, kan je met Digitenne helaas niet meer opnemen straks. Dit kan een reden zijn waarom het nu niet goed meer werkt, hoeft natuurlijk nog niet. Wel een fijne tip trouwens, dat je op andere manieren kan terugkijken ;)



Maar uit je reactie kan ik niet direct halen of het om Digitenne of Interactieve Televisie gaat (terugkijken is namelijk interactief). Dus ik zal ook nog even een stukje uitleggen over iTV. Op het moment dat opnemen en terugkijken problemen geven, raden we vaak aan om de tv-ontvanger even te resetten. Dit lost namelijk vaak al heel veel op! Verder ben ik benieuwd of het alleen bij Jinek voorkomt, of ook bij andere programma's op andere zenders die je wil terugkijken of opnemen.



Kan je in ieder geval de reset uitvoeren en testen of dit geholpen heeft? En andere programma's even proberen op te nemen of terug te kijken om te kijken of het probleem groter is dan alleen de opname van Jinek.
Hallo jan1940,



Ik schrijf deze reactie aannemende dat je kijkt via Digitenne van KPN.



Binnenkort is het helemaal niet meer mogelijk om via Digitenne programma's op te nemen. Als je wilt blijven opnemen, kan je een extra FTA-ontvanger erbij kopen. Deze zijn op amazon.de te koop vanaf ongeveer 60 euro en daarmee kan je kijken en opnemen van NPO 1/2/3 en twee regionale zenders.



En dus kan je daarmee ook Jinek opnemen.



Heb je trouwens wel is eraan gedacht om de app NPO-start te gebruiken voor het terugkijken van NPO-programma's?

Dankje Noordzee voor je reactie ik heb inderdaad vergeten te melden dat het om interactieve televisie gaat.

Maar ik ga niet terug kijken via NPO start als ik er alles op heb zitten.

groet Jan.
Goedemorgen Jan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Zoals Noordzee aangeeft, kan je met Digitenne helaas niet meer opnemen straks. Dit kan een reden zijn waarom het nu niet goed meer werkt, hoeft natuurlijk nog niet. Wel een fijne tip trouwens, dat je op andere manieren kan terugkijken ;)



Maar uit je reactie kan ik niet direct halen of het om Digitenne of Interactieve Televisie gaat (terugkijken is namelijk interactief). Dus ik zal ook nog even een stukje uitleggen over iTV. Op het moment dat opnemen en terugkijken problemen geven, raden we vaak aan om de tv-ontvanger even te resetten. Dit lost namelijk vaak al heel veel op! Verder ben ik benieuwd of het alleen bij Jinek voorkomt, of ook bij andere programma's op andere zenders die je wil terugkijken of opnemen.



Kan je in ieder geval de reset uitvoeren en testen of dit geholpen heeft? En andere programma's even proberen op te nemen of terug te kijken om te kijken of het probleem groter is dan alleen de opname van Jinek.

Susan dankje voor je reactie en uitleg, ik heb jou instructie op gevolgt en hoop dat ik weer kan op nemen en terug kijken.

Ik blijf het vervelend vinden dat ik door jou collega zo het bos ben ingestuurd, dit had hij mij toch ook kunnen vertellen?

Niet best van KPN.

Groet Jan.
Goedenavond Jan, geen probleem. Ik hoor graag of je het inmiddels hebt uitgevoerd en wat hieruit is gekomen. Zou je me dat willen laten weten? Want als dat niet geholpen heeft, moeten we nog even naar andere opties kijken.



Wat betreft mijn collega's, het kon zijn dat zij het ook verkeerd begrepen en net als Noordzee uitgingen van Digitenne. Dit had beter uitgevraagd moeten worden achteraf gezien. Maar gelukkig heb jij je weg naar het Forum gevonden! 🤗
@Jan1940, ik heb geen reactie meer gehad. Heeft de reset geholpen en kan je weer terugkijken en opnemen? Ik hoor het graag!

Reageer