Skip to main content

Sinds een paar weken kan ik  niet meer opnemen op afstand. Voorheen ging dat prima? Heb al een keer mijn kpn itv app verwijderd en opnieuw er op gezet. Helaas geen succes. Neemt wel op op mijn telefoon. 

Hi @MDekkers, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uit je bericht begrijp ik dat je problemen hebt met opnames inplannen van de app, klopt dat? Je kan ze wel bekijken via de app, maar inplannen lukt plots niet meer. Dan gaan we even kijken hoe dit kan en of we het kunnen oplossen. Kan je nog wel inplannen via de tv-ontvanger? En is het zo dat je geen enkel programma meer kan inplannen voor opnames, of gaat het voornamelijk om een bepaalde of een bepaald aantal zenders? Zo ja, kan je aangeven welke zenders en evt. programma's? 

Verder ben ik benieuwd naar het apparaat dat je gebruikt. Gaat het om een mobiel toestel of tablet? Van welk merk is het apparaat en welke versie van besturingssysteem staat hier op? Tot slot ben ik benieuwd of je ook een bepaalde foutmelding krijgt. Er zijn namelijk wat problemen met iOS in combinatie met de iTV app en opnemen, maar dat probleem gaat voornamelijk om dat de opnames niet te zien zijn in de app. Dat is wat anders dan jouw probleem, maar kan hier ook door veroorzaakt worden.

Ik hoor graag van je!


@MDekkers ik heb helaas geen reactie meer gehad. Speelt dit probleem nog steeds, of is het inmiddels al opgelost? 


Inmiddels heb ik het opgelost. De ontvanger uitgeschakeld en stekker uit het stopcontact. Daarna werkte het weer.