Skip to main content

Beste,

Gisteren zijn wij overgegaan op KPN en heb meteen via de Mijnknp het opnemen + extra interactieve ontvanger besteld. Is het opnemen meteen actief? Of moet ik eerst de andere ontvanger aansluiten voordat dit actief wordt?

Mij is namelijik aan de telefoon verteld bij het bestellen dat dit meteen actief is. 

 

Want….. ik heb dus zojuist de extra interactieve ontvanger gekregen maar die wil ik juist niet gebruiken omdat ik op de slaapkamer via Itv met Chromecast tv kijk

Wij hebben namelijk op de slaapkamer geen ethernet aansluiting

Is meteen actief maar soms is een simpele herstart van je kastje nodig om het zichtbaar te maken.


Met chromecast zou dat los van de SetTopBox (bij Ziggo noemen ze dat Mediabox en bij KPN ontvanger) direct actief moeten zijn. 

Maar ik al meerdere keren hier gelezen dat het niet gebeurt. Dus in jouw plaats zou ik nog maar even de servicedesk of de chat gebruiken. 


@Jeroen Ruiter helaas. Zowel ontvanger als modem reset gegeven.

@CorL Ik heb al contact via Messenger met KPN. Dank je.


Welkom op het forum @EvelinevG. Lees dat je contact hebt gehad met de klantenservice van KPN, ga er van uit dat jouw vraag door een collega is beantwoord. Voor de zekerheid zal ik hier ook antwoord geven:

Als je het Opnemen en de digitale tv-ontvanger tegelijkertijd hebt aangevraagd, zal de bestelling pas afronden zodra de aangevraagd tv-ontvanger is afgeleverd. Vanaf dat moment kun je ook gebruik maken van het opnemen.

Heb je nog vragen, stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: Â