Skip to main content
Beantwoord

Opnemen optie verdwenen

  • February 14, 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

SInds gisteren een nieuwe iTV ontvanger (VIP5202). De functie “opnemen programma” is niet meer aanwezig en de bestaande opnames zijn verdwenen. Is hier nog iets aan te doen. 

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @iTV opnemen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter zou je bij een nieuwe tv-ontvanger hetzelfde abonneenummer en pincode gebruiken om hem in te stellen. Hiermee zouden ook de opnames en functies terug moeten komen die je al had. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit niet zo is, dat is spijtig om te horen! Het terughalen van opnames zal ons namelijk niet gaan lukken, maar ik kijk graag mee naar de functie opnemen. Deze staat nog wel in MijnKPN aan? 

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan kijk ik even verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 14, 2020

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2020

Goedemiddag @iTV opnemen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter zou je bij een nieuwe tv-ontvanger hetzelfde abonneenummer en pincode gebruiken om hem in te stellen. Hiermee zouden ook de opnames en functies terug moeten komen die je al had. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit niet zo is, dat is spijtig om te horen! Het terughalen van opnames zal ons namelijk niet gaan lukken, maar ik kijk graag mee naar de functie opnemen. Deze staat nog wel in MijnKPN aan? 

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan kijk ik even verder!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

@iTV opnemen, ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik hier nog bij helpen of is de optie opnemen weer tevoorschijn gekomen?