Skip to main content

Goedenavond,

 

Vanochtend is er een KPN-monteur geweest om het aansluitpunt aan te passen (na een verhuizing). De TV en het internet werkt nu uitstekend. Echter mis ik bij de tv de optie om programma’s op te kunnen nemen, dit had ik wel afgesloten en staat ook op de ‘bestelling’. 

 

Kan dit alsnog aan worden gezet?

Alvast bedankt!

Hmm, en dit had je op het vorige adres ook al? Of nieuw toegevoegd?

Heb je de opname functie in de KPN itv app wel?

Staat je abbonement al gekoppeld en wel in de mijnKPN app? Incl opnemen functie?

 

Kan zijn dat alles nog moet doorlopen, en na een dag pas beschikbaar is. Al lijkt me dit sterk. 

Evt frisse start doen in menu kan ook wonderen verrichten. 

 

Haal je persoonlijke gegevens even weg. Zet die in je profiel zodat alleen moderators die kunnen zien. Als die aan dit topic toe zijn, kan hij/zij in de systemen duiken.


Gegevens weggehaald ;)

nieuw adres en nieuw afgesloten. 
Via de app kan ik ook niet opnemen. Zie het pakket wel in MijnKPN staan, maar geen specificering?

zie wel dat bijv. m’n mobiel abonnement en tv en internet terug in m’n account. 


Hoi @sebdekker, met de gegevens in je profiel ben ik meteen voor je gaan kijken. Bij jouw abonnement is inderdaad geen Opnemen pakket actief, daardoor werkt dat niet. Het Opnemen pakket is actief bij 2 of meer tv-ontvangers (er staat er 1 bij het abonnement) of als de optie los is aangezet. Beide is niet het geval, daardoor klopt het dat je niet kunt opnemen.

Je zegt dat het om een verhuizing gaat, heb je het adres van jouw mobiele abonnement ook gewijzigd? Als ik op je adres zoek zie ik alleen de Thuis aansluiting, het mobiele abonnement zie ik niet staan. Het kan zijn dat je het adres daarvoor nog moet wijzigen in MijnKPN.


Hoi @Jasper, zojuist een uur aan de telefoon gezeten. Een KPN-medewerker ging wat navragen bij een andere medewerker om het alsnog aan te zetten, daar stond zij echter in de wacht. Na +/- 1 uur en 5 minuten is de verbinden verbroken aan de kant van de KPN-klantenservice zonder reden?

 

Het zou aangezet worden, maar de medewerker die ik aan de telefoon had, had daar dus iemand anders voor nodig. Vandaar dat zij bij diegene in de wacht stond.

Lang verhaal kort; het opnemen-pakket is nog steeds niet geactiveerd, terwijl het wel gewoon op de bestelling staat.. Al het andere wat is besteld doet het wel gewoon.


Ik zie een notitie van het gesprek staan inderdaad @sebdekker, het lastige aan deze specifieke situatie is dat jouw abonnement niet in alle systemen zichtbaar is aan onze kant. De collega die je sprak kon het daardoor niet direct wijzigen en zocht uit hoe dat kon. Uit de notitie lijkt het erop dat de verbinding was verbroken toen ze je uit de wacht wilde halen, ik denk dat daar iets is misgegaan. 

Ik kan de bevestiging van de order nu niet inzien, maar ik kan het Opnemen pakket voor je activeren. Stond het in de bevestiging voor 4,99 per maand? Als ik het activeer zal het dat per maand extra zijn.


Hoi @Jasper, dat zou fijn zijn. Bedankt voor de toelichting/uitleg.

Het staat inderdaad voor €4,99 in het besteloverzicht. Zie onderstaand knipshot:

Het zou fijn zijn als het inderdaad aangezet kan worden.

Thanks alvast voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan


Helemaal goed @sebdekker, ik was een paar dagen vrij dus ik heb het Opnemen pakket nu meteen voor je aangezet! Je zult hier ook een bevestiging van krijgen, daarna kan je opnemen 🙂