Skip to main content

Ik had opnemen pakket bij Telfort en voor de periode 16 november t/m 15 december is daar EUR 4,99 voor in rekening gebracht. Echter, voor 16 november heb ik dat pakket opgezegd (via optie op tv). Nu heeft de transitie naar KPN plaatsgevonden en er wordt niet meer in rekening gebracht voor opnemen pakket (wat goed is), maar ik heb geen geld terug ontvangen voor de periode 16 november t/m 15 december. Opnemen was direct bij opzeggen al onmogelijk. Hoe krijg ik die EUR 4,99 terug?

Welkom bij ons op het forum @Miss01. Als je het opnemen pakket hebt gestopt en je hebt al vooruit betaald over die periode, hoor je dat inderdaad terug te krijgen. Ik kijk graag met je mee, zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Ik heb geen reactie van je gezien @Miss01, op je profiel zie ik ook nog niets staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je.


Beste Jasper, dit probleem is opgelost via het webcare team van Twitter. Ik heb nog wel een ander issue, maar daar zal ik  een nieuwe topic voor aanmaken