Skip to main content

Net overgestapt naar Hussel 500Mb met 2x 4K ontvangers. Daar zit opnemen pakket bij, maar na aansluiting staat het niet aan. Gaat dit nog automatisch komen?

Hallo @TonBa,

Als je twee ontvangers afneemt zou hier gratis het opnemen pakket bij moeten zitten. Is jouw abonnement al ingegaan volgens de aansluitdatum in de bevestigingsmail? 

Zo ja, zou je dan je forumprofiel alvast willen invullen met je gegevens als je dit nog niet gedaan hebt? Dan kunnen KPN moderators meteen aan de slag als jouw vraag aan de beurt is. 


Dag Chrizziey, gegevens zijn ingevuld op het forumprofiel. Abonnement is vandaag de 18e ingegaan


Goedemorgen @TonBa, welkom en fijn dat je op aanraden van @Chrizziey je profiel al voorzien hebt van de benodigde gegevens!

Zo heb ik kunnen nagaan dat het Opnemen pakket inderdaad nog niet geactiveerd is. Normaliter kunnen we dat direct regelen, helaas lopen we nu tegen een foutmelding aan in onze systemen. Ik heb bij de juiste afdeling gevraagd om deze foutmelding te verhelpen, zodat het Opnemen pakket geactiveerd kan worden: het is nu wachten op een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat het door drukte langer kan duren voordat het opgelost is: excuses voor het ongemak!Als ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten! 


Bedankt Shyrin_, ik wacht het dan even rustig af.


Heel erg bedankt voor jouw geduld! Ik heb een terugkoppeling ontvangen dat de foutmelding verholpen is: het Opnemen pakket is nu geactiveerd!