Skip to main content

Goedemorgen,

Dit weekend ben ik van een oud alles in 1 standaard over gegaan op een nieuw abo met KPN TV+.

Dit heb ik telefonisch geregeld en ik kreeg 2x TV box opgestuurd. Ik heb maar 1 TV dus gebeld en ik scheen ook te betalen voor die extra box. Dus afgesproken dat zij het abo aanpast en ik de box terugstuur. Dag later kom ik erachter dat ik niet meer kan opnemen. Bleek het openen pakket gekoppeld te zijn aan de 2e TV box. Dat had de dame mij niet verteld. Nu gisteravond zelf het opnemen pakket weer aangezet. Per saldo betaal ik nu evenveel. Had net zo goed die 2e box kunnen houden en niet gebruiken….. Beetje vreemd dat ik minder afneem en net zoveel betaal….

Kan nu dus wel weer opnemen. Maar kwam er gister achter dat al mijn opnames weg zijn. Dat vind ik toch wel erg jammer.

Weet iemand of KPN die opnames weer terug kan zetten?

Vr gr Jesse

Nee, helaas. Die opnames zijn definitief weg.

Bij 2x tv-box krijg je inderdaad opnemen er gratis bij, bij 1 box moet je er voor betalen.
Per saldo betaal je net zoveel.


Dat is ook de reden dat ik een 2de tv box heb. Ik zou boven makkelijk via Chromecast kunnen kijken. Maar als ik opnemen wil hebben, dan schiet ik daar niks mee op. En zo gaat het bij heel veel klanten denk ik.


Nee, helaas. Die opnames zijn definitief weg.

Bij 2x tv-box krijg je inderdaad opnemen er gratis bij, bij 1 box moet je er voor betalen. Per saldo betaal je net zoveel.

Daś wel jammer. Was fijn geweest als de dame van KPN dit had benoemd toen ik belde over die 2e box. Beetje servicegericht meedenken zeg maar…. ;)


Dat is ook de reden dat ik een 2de tv box heb. Ik zou boven makkelijk via Chromecast kunnen kijken. Maar als ik opnemen wil hebben, dan schiet ik daar niks mee op. En zo gaat het bij heel veel klanten denk ik.

Ja, als ik dit had geweten, of was verteld door KPN, dan had ik niet de moeite genomen om die 2e box terug te sturen. En had ik mijn opnames nog gehad.