Skip to main content

Ik heb ziens donderdag aansluiting van een abonnement, met opnemen er bij maar helaas zit het niet op het TV 

helaas ben ik weer teleur  gesteld! ga je van andere provider naar  kpn en ja hoor op de eerste dag al problemen , wil graag opgelost zien, 

010herman 

als het in je contract staat moet de oplossing simpel zijn. Wat zie je in MijnKPN? 


Goedenavond @010 herman en welkom op het KPN Forum!

Ik begrijp dat je bij jouw bestelling van Internet en TV ook het Opnemen pakket besteld hebt, maar dat deze nu niet geactiveerd is? Gek, maar dat kan gebeuren: excuses hiervoor!

We kunnen dit pakket uiteraard alsnog voor jou activeren en dat kan als volgt:

  • Je kunt via MijnKPN het abonnement inzien, wijzigen en extra opties toevoegen of deactiveren. Via MijnKPN is het ook mogelijk om het Opnemen pakket aan te zetten.
  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.
  • Ik wil het Opnemen Pakket ook voor jou activeren. Als jij de volgende gegevens noteert in het Forum profiel, dan kan ik deze extra optie toevoegen:
    Volledige naam en geboortedatum
    Klantnummer
    Postcode en huisnummer
    Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!