Skip to main content
Ik gebruik ITV ook op de IPad. Ik kan wel op de IPad opdracht geven voor het opnemen van een programma, kan ook controleren dat het vervolgens is opgenomen maar kan het alleen via de tv terugzien en niet op de IPad.

Mijn vraag is of dit gebruikelijk is.
Sterker nog, je kun álle zenders via de IPad (app) opnemen. Ook zenders die je er niet in kunt kijken, zoals die van de VRT.
Natuurlijk zou ik het via de tv terug kunnen zien, maar ik wil het graag op de app vd IPad terug kunnen zien , terwijl er iets anders op de tv wordt gekeken.

Daar geef ik je volkomen gelijk in. Weet je dat ik 98% 😡 van mijn opnames niet via de app kan terugkijken omdat dat opnames zijn van de HD-"Glas" zenders en deze niet ondersteund worden door de app. Te belachelijk voor woorden en ik wacht nu al meer dan een jaar op een oplossing.



Vond het typisch dat bepaalde zenders je wel kan opnemen via de app maar vervolgens niet kan terugkijken!

Dat hebben ze zo gemaakt zodat als je vergeten bent om een opname in te plannen je dit nog steeds kunt doen als je waarschijnlijk later thuis zult komen vanwege dat gezellige feestje van jouw vrienden.