Skip to main content

Ik heb opnemen aangezet. Ik zie in mijn menu na een week nog geen knop opname .Ik kan dus nog steeds geen programma's opnemen.  graag een oplossing hiervoor.

 

groet

 

Jan 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @JANine49 
Een beller is sneller

0800 0402


Goedemiddag @JANine49! Wat gek dat het Opnemen Pakket nog niet actief is.

Op het moment dat je een extra optie aanzet, krijg je van ons een bevestiging per e-mail en doen wij ons best om de extra optie binnen 15 minuten te activeren. Als je nu aangeeft dat het na een week nog niet actief is, dan moet er nagekeken worden wat er eventueel aan de hand is.

Ik zie dat jij jouw klantgegevens al ingevuld hebt in het Forum profiel: heel fijn, dank je wel! Zo heb ik kunnen nagaan, dat je gisteren telefonisch contact met ons gehad hebt en dat er een nieuwe afstandsbediening opgestuurd is. Wat mijn collega over het hoofd gezien heeft, is dat het Opnemen pakket niet geactiveerd staat. Dus het aanzetten is niet goed gegaan.

Zullen wij dat alsnog in orde maken? Het Opnemen Pakket is €4,99 per maand. Als dat akkoord is, lees ik dat graag of je kunt via MijnKPN de optie alsnog aanzetten (let er op, of er een bevestiging per e-mail volgt).


graag opnemen pakket aanzetten

mvg jan


Ga ik voor je regelen, @JANine49. Door een systeemfout gaat het langer duren dan gewenst: zodra het pakket geactiveerd is, geef ik je hier een seintje!


Wil je eens controleren of het nu wel mogelijk is om programma's op te nemen, @JANine49? Het kan nodig zijn om de TV ontvanger te herstarten of te resetten.