Skip to main content

waarom kun je niets opnemen van zender van de maand? 

De zender van de maand is altijd een keuze uit het Pluspakket. Heb je het Pluspakket én opnemenpakket dan betaal je voor de rechten om een Pluspakketzender op te nemen.

Verder zijn opnamen beschikbaar zolang een zender aan staat, dan zou je voor ZvdM maar kort over je opnamen beschikken.

ZvdM is een promokanaal voor het Pluspakket.


ik begrijp het maar vind het toch jammer. Opnamen worden zelden lang bewaard dus een maand zou lang genoeg zijn. 

bedankt voor je antwoord.

 


dus een maand zou lang genoeg zijn. 

Maar als je dan bv vandaag opneemt zou de opname morgen, 1 oktober, alweer vervallen zijn. Want dan is de zender eraf. ZvdM is telkens een kalendermaand. Van af morgen weer andere zender.

(als je bv je pluspakket uitzet zijn ook per direct de opnamen van die zenders niet meer beschikbaar)


Ja maar dat weet je. Er zijn altijd beperkingen. Als je in de eerste week opneemt heb je genoeg tijd om te kijken. Maar goed, zo blijft de discussie levend.

ik begrijp dat het niet gaat gebeuren. Er zijn ergere dingen.


Hallo @aleida.m , dat is ook de reden dat je bij de zender van de maand een programma niet terug kunt kijken. Je kunt dus niet een uitgezonden serie, van vanochtend bijvoorbeeld, terugzien, je kunt alléén zien wat er nu uitgezonden wordt, dat zijn dus de beperkingen van het promokanaal en probeert KPN je over te halen dat pakket te nemen, waarin eerder genoemde allemaal wèl kan.

 


Hallo JanD, 

wel, ze kunnen proberen wat ze willen maar aangezien ik al tig zenders hebt die ik niet kijk en geblokkeerd heb, trap ik daar niet in.


Ik zie net dat (sommige) uitzendingen van ONS via hun website gewoon (terug) te kijken zijn.

http://kijkbijons.nl .

Aanbod pluspakket. Het heeft ook groot On Demand aanbod Films, series, docu's.

36 Eurosport 2 HD

…SNELKOPPELINGEN NAAR:
50 My Nick jr. (interactief tv-kanaal)(meer info!)
202 Pluspakket on demand aanbod

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T*

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG/T*
73 RTL Lounge HD BG/T*
74 RTL Crime HD  BG/T*
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUTTV HD
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
83 Discovery Science HD BG DD5.1
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) GESTOPT MET UITZENDEN 1-1-21
85 Animal Planet HD BG DD5.1
86 Wild Earth HD (per 2 augustus 2021)
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra HD BG/T (tijdelijk via basispakket van 1-12-20 tot 31-5-21)
89 ONS (16:9) BG (website: kijkbijons.nl)

…MUZIEK
110 MTV 80’s BG (4:3 !!! en SD !)
111 Slam! TV
112 TV Oranje
113 192tv HD BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica HD (vh. Brava)
116 MTV Live HD

…EROTIEK
653 True Amateurs HD

654 Babes TV HD

 


Hallo @aleida.m, ik zie dat de community je al van antwoord heeft voorzien. Het antwoord wat @PeterG heeft gegeven, klopt helemaal: Omdat het een promokanaal is, is opnemen niet mogelijk. 

De zender van de maand is altijd een keuze uit het Pluspakket. Heb je het Pluspakket én opnemenpakket dan betaal je voor de rechten om een Pluspakketzender op te nemen.

Verder zijn opnamen beschikbaar zolang een zender aan staat, dan zou je voor ZvdM maar kort over je opnamen beschikken.

ZvdM is een promokanaal voor het Pluspakket.

 


Dank jullie wel, allemaal, voor jullie reacties.