Skip to main content
Beantwoord

Opnemen via iTV app lukt niet goed

  • December 16, 2020
  • 4 reacties
  • 398 keer bekeken

Hallo, al enige tijd lukt het opnemen en inplannen via de iTV App op mijn IPhone X niet meer, soms is de opname wel gedaan maar niet zichtbaar op de “gids” en daardoor weet ik niet of de ingeplande opnames uitgevoerd worden en dat is bij een serie erg onhandig.

Weet iemand raad?? De app heb ik ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Ikkea

Ik heb om het probleem op te lossen de software opnieuw geïnstalleerd en daarna is er een update geïnstalleerd en nu werkt het.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Henricus J . Welkom op het forum.

Jammer dat het zo onbetrouwbaar is. Gaat dit alleen om series? Of merk je het ook bij individuele afleveringen?

Heb je voorbeelden van programma's waar het bij (is) gebeurd? 


  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 24, 2020

Ik heb om het probleem op te lossen de software opnieuw geïnstalleerd en daarna is er een update geïnstalleerd en nu werkt het.

 


Erwin van KPN
Moderator

Dat is fijn om te lezen! Dank voor de update. 


  • Nieuwkomer
  • May 15, 2021

Bij Telfort werkte alles perfect. Nu bij KPN onbetrouwbaar.