Skip to main content

Kan niet meer opnemen via telefoon

Ja die zijn gelijk

De app opnieuw geïnstalleerd 

En nee hij doet het niet

Vreemd Dat het andersom wel gaat 

Ik heb een Galaxy s7 en mijn man Samsung a40

 


De iTV app werkt met Android 5.0 en hoger, beide toestellen hebben dit, dus dat moet ook goed zitten. Zou je voor ze zekerheid nog willen kijken of er een update is voor de besturingssoftware van de toestellen? Mocht dat allemaal in orde zijn, log dan in via tv.kpn.com en plan daar een opname in. Hoe gaat het dan? 


Alles is geüpdate 

Via KPN.com  werkt het ook niet


Vreemder en vreemder. Ik heb alle informatie doorgespit en kwam het volgende nog tegen: 

Zijn de opnames bij vrienden of familie ingesteld en hebben deze mensen ook KPN als provider kan het zijn dat de opnames zijn ingesteld op het verkeerde i-TV account. De iTV Online app logt namelijk automatisch in met het account van de verbinding waar deze op dat moment is.

Kan dat misschien van toepassing zijn bij jou? Zo niet, dan zoeken we verder. Eerder gaf je aan dat de tv-ontvanger na de reset wel de opnames liet zien die je op je telefoon hebt ingesteld, dat is nog steeds zo? Heb je ook voorbeelden van een paar opnames die dus alleen op je telefoon zichtbaar zijn, en niet op de TV-ontvanger? Als je mij een paar titels doorgeeft, en de dag + tijdstip + zender waarop deze afspeelde doorgeeft kan ik er dieper in duiken.


We hebben verschillende opnames geprobeerd 

Gisteren hebben we het nog geprobeerd

Weet niet meer wat me allemaal geprobeerd hebben

Maar in ieder geval jinek en lang leven de liefde op de tweede telefoon

We ontdekte het inderdaad de eerste keer toen we buitenshuis waren dat hij het niet gedaan had

Terwijl dat eerst altijd wel ging

Daarna zijn we het thuis gaan proberen maar lukte niet

 

 


Dus het speelt thuis ook wanneer je de opname via je telefoon inplant. Check. Nog even wat specifieke vragen/stappen voor je, dan kan ik dit nauwkeuriger uitzoeken:

  • Na het resetten van de ontvanger staan de opnames van je telefoon wel weer op de ontvanger?
  • Wil je nog eens een opname inplannen via je telefoon en kijken of die op de ontvanger staat? Mocht dat niet goed gaan, laat me dan weten om welke opname het gaat precies. Dus het programma, de dag + tijdstip waarop het uitgezonden is en het zender waar je van opneemt. 
  • Mocht het na het resetten van de ontvanger niet op de ontvanger zichtbaar zijn, wil je dan kijken of het geheugen van je opnames niet vol zit? 

 


Volgens mij is het opgelost nu

Hij doet het


Super! Mocht er toch verandering in komen, laat het hier dan gerust weer weten!Â