Skip to main content
Beantwoord

Opnemen viaplay via de KPN ontvanger lukt niet

  • March 20, 2022
  • 2 reacties
  • 1669 keer bekeken

Klopt het dat je Viaplay niet kunt opnemen/ terugkijken op de TV? Bij Ziggo kan het wel … dus het is mogelijk.

Waardeloos, wij kijken F1 vaak op andere tijdstip …. zoals vandaag voetbal (Fey-Ajax) en F1 tegelijk :-(

Beste antwoord door joop2011

Klopt het dat je Viaplay niet kunt opnemen/ terugkijken op de TV? Bij Ziggo kan het wel … dus het is mogelijk.

Waardeloos, wij kijken F1 vaak op andere tijdstip …. zoals vandaag voetbal (Fey-Ajax) en F1 tegelijk :-(

 

Dat klopt, dat mag niet van ViaPlay.

ViaPlay bepaald wat wel en wat niet mag..

 

Je kan wel via de app tot 48 uur de race terugkijken. 

Dus je kan de voetbalwedstrijd afkijken en daarna naar de app van ViaPlay. Als ik het goed heb kan je kiezen voor vanaf begin kijken. 

 

ViaPlay is een streamingdienst, dus geen zender.

Kanaal 225 mag maar tot 1 augustus en alleen op za. en zo. tijdens F1.

 

Ziggo sport zijn wel zenders en daar was opnemen door Ziggo sport toegestaan. 

 

KPN staat hier inderdaad helemaal buiten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • March 20, 2022

Klopt het dat je Viaplay niet kunt opnemen/ terugkijken op de TV? Bij Ziggo kan het wel … dus het is mogelijk.

Waardeloos, wij kijken F1 vaak op andere tijdstip …. zoals vandaag voetbal (Fey-Ajax) en F1 tegelijk :-(

Daar zijn mogelijkheden voor, zie de website van Viaplay, heeft niets met KPN van doen.

 


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 20, 2022

Klopt het dat je Viaplay niet kunt opnemen/ terugkijken op de TV? Bij Ziggo kan het wel … dus het is mogelijk.

Waardeloos, wij kijken F1 vaak op andere tijdstip …. zoals vandaag voetbal (Fey-Ajax) en F1 tegelijk :-(

 

Dat klopt, dat mag niet van ViaPlay.

ViaPlay bepaald wat wel en wat niet mag..

 

Je kan wel via de app tot 48 uur de race terugkijken. 

Dus je kan de voetbalwedstrijd afkijken en daarna naar de app van ViaPlay. Als ik het goed heb kan je kiezen voor vanaf begin kijken. 

 

ViaPlay is een streamingdienst, dus geen zender.

Kanaal 225 mag maar tot 1 augustus en alleen op za. en zo. tijdens F1.

 

Ziggo sport zijn wel zenders en daar was opnemen door Ziggo sport toegestaan. 

 

KPN staat hier inderdaad helemaal buiten.