Skip to main content

hallo allen, ik heb een probleem bij verschillende zenders, oa. Veronica( hawaï 5 O) fox(chicago PD)dus frustrerend 😠

gr. Eibborvs

Hi @eibborvs welkom op ons KPN forum! Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt. Kan je me precies aangeven wat er aan de hand is met het opnemen? Kan je helemaal niet opnemen, werkt het alleen op sommige zenders niet? Als je helemaal niet kan opnemen kan je dan je interactieve televisie een reset geven. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Hi Jitse,  excuus voor mijn late reactie


sorry Jiske  bedoel ik(dikke vingers)

ik zal straks even reageren wat ik/ wij bedoelen


Beste Jiske, wij wilde b.v. vanuit Veronica willen we “ Hawaï 5 O” serie opnemen, maar dan gebeurt is niets, dan maar de aflevering los opnemen.


Hi @eibborvs, ik begrijp dat je dan graag het hele seizoen wilt opnemen maar je het per aflevering moet doen? Krijg je wel de mogelijkheid om seriematig op te nemen? We hebben niet voor alle programma's deze rechten. Als je de optie al niet ziet wil dat zeggen dat we de rechten niet hebben om seriematig op te nemen.


hi Jiske, 1st konden we dit namelijk wel, raar

ja kunnen we wel


Hi @eibborvs, de rechten kunnen per seizoen veranderen als het met andere programma's wel goed gaat ligt dit dus puur aan de rechten die we krijgen van het programma. Kan je eens kijken of het bij een andere zender/programma wel wilt?


dus halverwege seizoen zijn de rechten weg, dan zijn we mooi gen… toch! Ja ander series lukt het wel, op andere zenders en nog wel in de zelfde zender(s). Dus …… pfff, btw wel raar los kan je ze wel opnemen, ligt dus niet aan de rechten, toch!


Reageer