Skip to main content
Het komt frequent voor dat geprogrammeerde opnames niet daadwerkelijk opgenomen worden!
Hoi @Hans van der Leeuw . Welkom op het forum!

Wat jammer en vervelend dat opnames niet altijd slagen. Kun je een aantal voorbeelden noemen? Ik weet uit ervaring dat bepaalde seriematige opnames van bijvoorbeeld series op comedy central niet altijd goed gaan om dat het hier herhalingen betreft. Hoe neem jij op? Merk je bijvoorbeeld dat individuele opnames ook niet opgenomen worden? Alle info is welkom! 🙂
Ook op OUTTV gaan serie-opnames de mist in. Had leuke serie ingesteld. Niet meer naar omgekeken omdat ik eerst de hele serie wilde. Toen ie langskwam bij bekijken opnamelijst was maar 1 aflevering opgenomen terwijl ie al weken liep. Echt balen.
Ai. Dat is jammer. Als je wilt laat ik voor je nagaan of wij de programma informatie goed hebben staan. Welke serie gaat het over, @PeterG ? Mag ik dan jouw accountgegevens meesturen om analyse te laten doen?
Dat was "Queer as Folk" seizoen 1. Op zaterdagavond. Ben het ook niet meer gaan checken / handmatig instellen want had al afleveringen gemist hierdoor.

Zie ik nog in de gids.

zaterdag 20:50 en 21:38 (steeds herhaling van de week ervoor en nieuwe aflevering)

Zoals gezegd, neem 'm niet meer op.

OUTTV op 77 (zou eigenlijk op 69 moeten, is makkelijker te onthouden 😉 )
@Hans van der Leeuw . Ik heb niks meer gehoord. Weet jij voldoende? Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!



@PeterG Als je wilt dat ik dat opname issue ga aankaarten doe ik dat met liefde. Mocht jij daar ook heil in zien. Laat maar weten. If not, dan doen we het niet.
PeterG, Als je wilt dat ik dat opname issue ga aankaarten doe ik dat met liefde. Mocht jij daar ook heil in zien. Laat maar weten. If not, dan doen we het niet.

Ach, het is voor deze serie wat mij betreft nu toch al te laat. Ook een tweede poging met "in serie" mocht niet baten. Laat die mogelijkheid er dan liever niet zijn bij een programma....

Is trouwens niet de eerste keer met OUTTV, helaas! Wel seriemogelijkheid maar niet waarmaken.