Skip to main content
Bij mij heeft de reset niet geholpen. zondag 8 sept. 2019



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt n.a.v. dit topic.[/i]

Iets meer informatie is meer dan welkom om je goed te kunnen helpen.
Ik kijk interactieve tv. Het probleem doet zich sinds een week voor.

experiabox gereset, ook alle stekkers eruit gehad. niets helpt.

zvoelt u nog meer informatie?
Goedemorgen heeft u ook al eens een harde Rezet gegeven. gaat naar systeem informatie druk oké EN dan de gelen toets op u witte afstand bediening zet alle twee op ja en bewaar instellingen. succes dit kan ongeveer 30 minuten duren. misschien dat het weer goed komt haal de stroom er niet van af decoder werk als af succes 👍😉
Zonder een harde reset doet terugkijken het weer. Nu maar hopen dat ie het blijft doen.
Zonder een harde reset doet terugkijken het weer. Nu maar hopen dat ie het blijft doen.

Ik vind het fijn dat de decoder het weer doet. veel kijk plezier 👍
Hi @rolly, welkom hier. Als ik het goed begrijp had je dus problemen met Terugkijken, en werkt nu wel weer. Mocht je toch nog weer eens problemen ervaren, laat het vooral weten!

Ik heb in het menu van mijn tv geen mogelijkheid tot opnemen. Kan ik dat wijzigen?


Ik heb in het menu van mijn tv geen mogelijkheid tot opnemen. Kan ik dat wijzigen?

Waarschijnlijk heb je geen opnemen in je pakketten?

Via menu > Mijn service > pakketten kun je “opnemenpakket” toevoegen. Je kunt dan na ongeveer een half uurtje opnemen van de tv zenders (uitg. lokale zenders en radio zenders).


Helaas Peter. Mijn menu “Zenderpakketten” is leeg, er staat dus niets om toe te voegen oid. Vreemd!


Zet, lekker morgen want nu zit je te kijken, je ontvanger 30 seconden uit met de schakelaar op de achterkant. Hopelijk wordt dan je “zenderpakketten” wel geladen.