Skip to main content

Hallo,

Sinds onze verhuizing werkt ons ‘Opnemen pakket’ niet meer. Volgens Mijn KPN staat dit wel ingesteld op ons account en zouden we hier gebruik van kunnen maken. Ik heb vandaag de ontvanger opnieuw opgestart en de software gereset, maar helaas zonder enig effect. Ook kunnen wij programma’s niet meer terug kijken wat natuurlijk helemaal vervelend is als je deze ook al niet hebt op kunnen nemen.

Wat kunnen wij verder nog doen om dit pakket weer actief te krijgen?

Welkom op het forum, Naomi! Goed dat je dit aankaart, want het is duidelijk dat er iets niet helemaal lekker loopt. Ik kijk het graag voor je na. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat even weten hier als je dit gedaan hebt. 


@Erik_ Bedankt voor jouw reactie. Ik denk dat ik mijn profiel nu voldoende heb aangevuld.


Dat heb je inderdaad, bedankt! Ik zie hier, wat je ook al verteld was, dat het opnemenpakket nog wel in je abonnement zit. Maar, ik zie ook dat het niet daadwerkelijk actief is. Ik heb een melding aangemaakt voor de achterliggende afdeling om te kijken of zij dit zo kunnen herstellen. Je krijgt een bevestiging van die melding. Ik verwacht dat ze hiervoor geen contact met je hoeven op te nemen. Maar, als dat toch wel zo is, ze bellen vanaf een afgeschermd nummer.


Bedankt @Erik_! Hopelijk kan het opgelost worden voor alle kerstspecials beginnen :wink:


Hey Naomi, ik zie hier staan dat opnemen weer werkt, maar dat de tv ontvanger daarna kuren vertoonde. Hiervoor is een nieuwe opgestuurd. Heb je die ontvangen, en werkt alles weer?


Hi @Erik_ , de fout zat inderdaad in onze tv ontvanger. We hebben de nieuwe ontvanger ondertussen ontvangen en geïnstalleerd en nu werkt alles weer helemaal naar behoren 🙂. Bedankt voor de hulp!


Mooi zo, goed om te horen :slight_smile: