Skip to main content

Afgelopen vrijdag is bij ons een monteur langs geweest en heeft een nieuwe KPN ExperiaBox geplaatst en een nieuwe iTV-ontvanger aangesloten.

 

Sindsdien is het niet meer mogelijk om een TV-programma op te nemen, terwijl 'Opnemen Pakket gratis' wel als extra optie aan staat bij ons Thuis-product in MijnKPN.

We hebben de Software al eens van de iTV-ontvanger verwijderd en opnieuw laten installeren, maar dat heeft dit probleem niet verholpen.

Hoe kunnen we weer de mogelijkheid krijgen op om te nemen?


Systeem Informatie:

UI-versie: 3.90.01
Software versie: 7.7.89_3
Hardware-versie: VIP2952

U bent dus geen nieuwe klant? 🤔 Begrijp ik dat goed? Waarom kwam die monteur bij u de apparatuur vervangen? Heeft u het abonnement veranderd? 


Goedemorgen @mcbeelen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice.  Vandaag komt er nogmaals een monteur en daarna zou alles in jouw abonnement goed geactiveerd moeten zijn. 


U bent dus geen nieuwe klant? 🤔 Begrijp ik dat goed? Waarom kwam die monteur bij u de apparatuur vervangen? Heeft u het abonnement veranderd? 

Ja, inderdaad: Bij een overstap van KPN Alles-in-een naar KPN Hussel bleek nieuwe apparatuur nodig te zijn. 


Goedemorgen @mcbeelen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice.  Vandaag komt er nogmaals een monteur en daarna zou alles in jouw abonnement goed geactiveerd moeten zijn. 

Beste Jeroen,

Ik wacht het nog even af.
Op MijnKPN staat bij mijn producten echter nog steeds dat we een 'Alles-in-1 Thuis Standaard'-abonnement hebben met als extra optie 'Opnemen Pakket gratis'.
Echter op de  iTV-ontvanger werkt opnemen nog niet.
De monteur komt vandaag weer langs, al weet ik niet zo goed wat die nog kan/moet doen.