Skip to main content

Beste heer mevrouw,

 

Wij zijn overgegaan van Ziggo naar KPN omdat we geen opnames meer konden maken omdat de analoog eraf ging  ik heb met de medewerker gebeld dat ik dat wou ze heeft mij erdoor geloodst en zei dat ik dan het beste hussel kon nemen.

Nu is alles geregeld maar kan niet opnemen . Ik heb verscheidene keren gebeld maar moet nu weer 4,95 extra betalen om te kunnen opnemen.

Ik ben niet zo blij met beloftes die ze maken en dan achteraf zeggen dat het er nooit bij inzit  

Een monteur heeft gezegd dat we dan de klantenservice moeten mailen dat ze de opnames moeten afluisteren . Ik zou graag zoals beloofd mijn programma's kunnen opnemen.

Graag hoor ik wat mogelijk is 

 

Harrij

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat een vervelend begin van een contract met kpn. Staat het opnemenpakket van 5 euro beschreven in het contract? Zo nee, dan moet u daar los voor betalen tenzij u twee keer een tv kastje afneemt. Bij Hussel betaal je voor wat je afneemt. Zo is een telefoonnummer voor thuis 2 euro en opnemenpakket 5 euro.

Ik weet natuurlijk niet wat er in het telefoongesprek is benoemd maar al sinds het husselpakket beschikbaar is betaal je los voor alle diensten.


Ok snap ik maar het wordt mij toegezegd en zou graag willen dat de klantenservice dan de opnames afluistert zodat ik dat krijg wat mij beloofd is hoe moet ik dit nu regelen


Alleen wat is er toegezegd voor welke prijs? Ik neem aan dat u een prijs heeft afgesproken? Wat staat er precies in het contract?


64,95


Periode 01 okt t/m 31 okt
Hussel Internet 50 Mbit/s 42,50
Hussel Entertainmentvoordeel -5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger 10,00
Digitenne Basis Ontvanger 5,00
Pluspakket 6,99
Opnemen Pakket 4,99
Spotify Premium 9,99
Vast telefoonnummer 2,00
Totaal:76,47

 

Zoals u ziet krijg ik 5 euro korting omdat ik ook mobiele abbonementen afneem. Ik betaal 4.99 voor het op opnemenpakket.

Als je twee interactieve tv ontvangers afneemt, krijg je het opnemenpakket gratis. Een 2e ontvanger kost namelijk 5 euro.

 

Hoe ziet u contract er precies uit?


BEDANKT VOOR AL UW BERICHTEN , IK BEN ER INMIDDELS DOOR KPN HEEL GOED GEHOLPEN , MAAR BEDANKT VOOR HET MEE DENKEN  VRIENDELIJKE GROET HARRIJ.


Waarin verschilde u van mening met KPN en wat maakt dat het probleem voor u nu is opgelost?


De afspraken die zijn gemaakt die zijn na de hand perfect opgelost  , ik ben er blij mee . BEDANKT nogmaals mvg Harrij


Reageer