Skip to main content

in rekening gebracht voor opnemen 4,99 terwijl later staat vermeld "pakket opnemen gratis. ”Gaarne correctie.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

factuur 28-0920 (...) . In rekening gebracht 4,99 voor opnemen, terwijl in het volgende kader is vermeld “ opnemen pakket gratis". Gaarne correctie.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @KPN-pro1, ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


gegevens ingevuld in "mijn profiel".


factuur 28-0920 (...) . In rekening gebracht 4,99 voor opnemen, terwijl in het volgende kader is vermeld “ opnemen pakket gratis". Gaarne correctie.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


kan reactie niet lezen.


Bedankt voor je gegevens @KPN-pro1, ik lees terug dat je eind vorige maand het opnemenpakket wat toen gratis was opgezegd hebt en daarna opnieuw het opnemenpakket besteld hebt. Helaas is het opnemen pakket niet meer gratis.
Ik kan deze ook niet weer gratis maken.


Het was op dezelfde dag, u kunt daaruit opmaken dat het puur een vergissing was en ik vind het flauw om het dan niet te herstellen.


Dat is ontzettend jammer, dat ben ik helemaal met je eens maar ik kan het helaas niet veranderen. Het gratis opnemenpakket bieden we simpelweg niet meer aan.