Skip to main content

Ik ben het zo zat met KPN TV +, nu blijft elke bij het opstarten het beeld staan met het groene kpn logo en de de tekst “opstarten kpn TV+”. dit blijft geruime tijd hangen.

Gisteren tevens op de parterre aan een film begonnen die we op de eerste etage wilde afkijken, en ja hoor weer die langdurige opstartprocedure. Uiteindelijk alles losgekoppeld en opnieuw opgestart. Helaas was ik wel een stuk van de film kwijt, terugspoelen kon niet.

ik zou niet weten wat dit nu is. 

 

Het opstarten van uit ECO, waar ie standaard op staat, duurt 1 minuut. Dat is toch niet lang?

Wil je het sneller, maximaal 3 seconden, zet de box(en) dan op “Snelle start” onder Energie besparing.


Het opstarten van uit ECO, waar ie standaard op staat, duurt 1 minuut. Dat is toch niet lang?

Persoonlijk vind ik dat 57 seconden te lang.


Het helemaal geen minuut!  hij blijft gewoon hangen en komt er ook na 5 minuten er niet meer uit. Uiteindelijk ga ik de ontvanger 5 sec. Indrukken, dit was een advies van klantenservice, dit werkt soms, overigens waar ik ook tegenaan loopt dat het beeld enige tijd til blijft staan, reageerde niet op afstandsbediening. Oplossing ……. Stekker uit de ontvanger ! 

 


Ik ben niet anders gewend van alle tv boxen die ik sinds 2004 in gebruik had en heb. (Ziggo, KPN). Maar zelf heb ik 'm op '’snelle start'’ staan.

De Digitenne ontvanger duurt overigens 30 seconden voor opstarten. En de TV's duren ook enkele seconden voordat ze bruikbaar zijn.


Wat ook werkte, de voeding stekker even 3 minuten, uit de ontvanger en dan aan. Ook een advies van klantenservice. Ik heb het wel met hun te doen trouwens.


De Digitenne ontvanger duurt overigens 30 seconden voor opstarten.

Wat heeft een Digitenne ontvanger met dit topic te maken?

 

En de TV's duren ook enkele seconden voordat ze bruikbaar zijn.

En als een TV dat kan waarom de TV+ Box dan niet?