Skip to main content

Opstarten tv+ ontvanger duurt lang, geluid blijft lang achterwege en het omschakelen naar andere zenders gaat traag.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor ?

Dank voor de reactie 

 

Mvgr

Paul 

Vanmorgen tv ontvanger aangezet. Überhaupt geen beeld meer. Zwart scherm. Gisteren ook al probleem gemeld dat opstarten lang duurt met zwarte schermen tussendoor. Toen er ineens wel beeld was en je schakelt tussen zenders, modem taag en duurt lang. Nadat er ineens weer beeld is, is er weer geen geluid.

Modem uitgezet, aangezet  van stroom af gehaald enz. Mag niet baten.

Bij laatste poging krijg ik ineens een zwart scherm waarop andoidtv staat en een balkje dat op en neer beweegt. Dat is nu al een half uur op en neer aanzet gaan, maar er gebeurt niets en het modem staat op rood en reageert helemaal niet meer ????

Wat een klote apparaat dat kpn nu heeft ingezet om tv te kunnen kijken. Is al het zoveelste probleem waar ik tegenaan loop.

Apparaat behoort toch gewoon te werken zeker ?


Goede morgen

 

Het lijkt er voor nu op dat je geen internet connectie heb.

Ik raad je aan daarvoor de helpdesk te bellen.

Als het internet weer werkt zou de tv ook weer moeten werken.

suc6

 


Dank je Thijs. Ik heb echter gewoon internet dus dat kan het probleem niet zijn :(


Als jij jouw "modem" (Experia/KPN Box) hebt uitgezet dan moet je aangesloten apparatuur ook altijd even herstarten zodat zeker is dat deze opnieuw een IP adres van de Experia/KPN Box heeft gekregen.

Hoe is jouw TV+ Box aangesloten?

Welke Experia/KPN Box heb je?


Dank je Thijs. Ik heb echter gewoon internet dus dat kan het probleem niet zijn :(

Ok dank je dan heb ik je bericht verkeerd gelezen.

Ik was in de veronderstelling dat er geen internet verbinding was.

Ik ben dan ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @wjb 

mvg