Skip to main content

Ik begrijp dat er een probleem is met spontaan opstartende tv ontvangers, hoe lang gaat dit nog duren? Ik vind het nl ontzettend irritant als ik een film zit te bekijken en hij springt uit. Dit gebeurt veel te vaak!

Druk op de afstandsbediening op menu en dan instellingen en dan op systeem daar krijg een aantal opties te zien kies dan op terugzetten naar fabrieksinstelling


Goedenavond @jimny en @YvonneBr, welkom! Hier is het menu:

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft @YvonneBr?


De tv is bezig met het opnieuw opstarten, of het probleem van spontaan opstarten daarmee verholpen is zal de komende dagen blijken.…

in ieder geval voor nu bedankt!


De tv is bezig met het opnieuw opstarten, of het probleem van spontaan opstarten daarmee verholpen is zal de komende dagen blijken.…

in ieder geval voor nu bedankt!

Graag gedaan! Hopelijk is hier uw probleem mee opgelost!


Nadat het beeld en geluid bleef haperen heb ik de tv ontvanger en het modem herstart.
Hierdoor moest de ontvanger een software update doen, maar helaas blijft hij (na meerdere pogingen) hangen. 
Hij download de software niet waardoor hij met opstarten op 20% blijft staan.
Inmiddels de modem al gereset. Tv ontvanger nogmaals uit gezet stekker eruit en daarna opnieuw opgestart.
Maar ook dit werkt niet. 
Hij blijft wederom op 20% hangen.

Weet iemand de oplossing?


Goedemiddag @Jurgen Afferden, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?


Vriendelijk bedankt voor de reactie!

Het is gelukt, maar dat kwam door het wijzigen van het Mijn KPN wachtwoord. 


Fijn om te lezen dat het gelukt is! Als er nog een keer iets is, weet u ons te vinden!