Skip to main content
Beantwoord

Opstarten TV ontvanger duurt lang

  • April 14, 2020
  • 7 reacties
  • 2348 keer bekeken

Bij het inschakelen van de TV-ontvanger duurt het ongeveer 3 minuten voor dat ik beeld heb. Ik krijg op de TV de melding dat ik de TV-ontvanger moet inschakelen. Echter deze is ingeschakeld. De TV-ontvanger staat op stand-by als hij niet aanstaat. Ook bij het terug kijken van programma’s duurt het vaak lang voordat deze start.

Is hier iets aan te doen?

ik heb de experts box al opnieuw opgestart. Maar dit levert geen resultaat op.

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @MO48 

Welke TV ontvanger heb je? En zet je deze helemaal uit na het TV kijken? Laat hem gewoon op stand-by staan, want anders moet ie het software steeds opnieuw inladen. En hoe is de TV ontvanger aangesloten met de experiabox, bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @MO48 

Welke TV ontvanger heb je? En zet je deze helemaal uit na het TV kijken? Laat hem gewoon op stand-by staan, want anders moet ie het software steeds opnieuw inladen. En hoe is de TV ontvanger aangesloten met de experiabox, bekabeld of met een draadloze verbindingsset?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2020

Ik heb een Motorola VIP1853.

De tv-ontvanger staat op stand-by als de tv uit is. Hij tevens bekabeld aangesloten met de experiabox.

met vriendelijke groet


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 14, 2020

Heb je nog een Moterola tv ontvanger? Dan omruilen 😀

De Moterola tv ontvanger is sterk verouderd.

Hier kun je via de omruiltool een nieuwe voor krijgen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2020

Bedankt. Er komt een nieuwe ontvanger aan.


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@MO48 Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je van goed advies bent voorzien door Dennis en Tycha. Heb je de nieuwe ontvanger al in huis? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!


  • Nieuwkomer
  • May 19, 2020

Ik heb Aris modem en duurt bij opstarten ongeveer30 seconden


  • Nieuwkomer
  • July 4, 2020

Ik heb een Arris ontvanger en bij mij duurt het ook erg lang voordat ik beeld heb. Ik heb hem nu ruim een jaar.