Skip to main content

Goededag

Ik heb een probleem met het opstarten van mijn tv ontvanger al een week of 3 als ik die aanzet dan duurt het lang voordat ik beeld heb ik krijg eerst geluid en rec te zien voordat die het beeld geeft en als ik geluk heb ga die wel op beeld maar 9 van de 10 gebeurt dat niet en springt die uit ik heb meerdere keren de ontvanger opnieuw opgestart zoals aangegeven op de site maar helaas geen succes en ik heb tevens tot nu toe 1 keer gehad dat mijn route spontaan ermee ophielt dus die ook opnieuw opgestart en werkt nu wel normaal alleen de tv ontvanger moet ik elke dag 3 a 4 keer opstarten ik wordt hier een beetje gek van

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Albertjh, Laat je ‘m wel een minuut of 3 uit bij het opstarten (herstart met schakelaar op de achterkant)?


Ik heb alles gedaan wat erop de site staat ook idd de schakelaar aan de achterzijde en 3 minuten wachten met weer aanzetten dus ja alles geprobeerd


Software reset (punt 2) hielp ook niet? https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Welk merk / type is het?

Arris vip2952, Arcadyan hmb2260, Motorola vip1853 of anders?


Goedemiddag PeterG ik heb gekeken en ik heb het tv ontvanger model Arcadyan hmb 2260 en deze heeft het altijd goed gedaan tot 3 tot 4 weken terug dan nu niet meer ik moet soms keihard op de aan knop drukken  dus ja ik heb alles wel geprobeerd 


Okee, dan is alles wel uitgesloten. Hier zal een KPN moderator nog komen. Je vraag zal afgesplitst worden als apart topic en is dan via je avatar rechts boven terug te vinden.
Omruil is zeker een optie via een KPN moderator. Er is een wachtrij.

Je kunt vooralsnog kijken via de KPN ITV app in je smartphone/tablet. Of op je laptop via tv.kpn.com. (vereisten: Edge, Google Chrome, Firefox of Safari; Windows 10 of iOS)


Hoi @Albertjh, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk. Ervaar je dit probleem nog steeds? Zo ja, je geeft dat dit sinds een paar weken is, is er op dat moment iets veranderd rondom de tv ontvanger qua gebruik of aansluiting? Hoe zit de ontvanger verbonden met de Experia Box? Rechtstreeks met een kabel, of zit er iets tussen (draadloze verbindingsset, switch, etc..)? Wil je verder ook je forumprofiel invullen? Dan kunnen we hier meekijken.


  

Op mijn 2260 merk ik sinds de laatste update, dat het zendergeluid eerder is dan het beeld als ik de ontvanger uit Stand-by haal. Voorheen ging dit gelijktijdig.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/updates-voor-interactieve-tv-2020-491176/index13.html#post947515

 

Heb hier zelf dus ook last van.  Heb ook nog wat andere KPN klanten gesproken in mijn dorp, zelfde ervaringen. Volgens mij heeft de ARRIS hier ook last van. 


Mijn moeder heeft hetzelfde probleem.

Het geluid komt 50 seconden eerder als het beeld.

Aangezien dit al een maand speelt en er nog geen oplossing voor gevonden is, zal de enige oplossing een ander abbonement worden. Ik had meer verwacht van KPN.

Emile,

Ik zie dat je een open thread hebt gehakt. Maar het probleem is bekend, blijkbaar een niet zo goed gelukte software updarte die nog steeds niet hersteld is. 

Maar bij de meeste mensen helpt het om even de stroom er af te halen en het weer op te doen. Bij mij lukte het ook. Ik heb 1 seconde gewacht voor ik hem weer aanzette. 

Ik sta verbaasd dat zoveel mensen nog bezig zijn met schakelaars uit 1960 die vereisten dat je wat meer tijd nam.