Skip to main content

4 weken geleden heb ik mijn 2e KPN tv ontvanger teruggestuurd en geschrapt uit mijn abbonement omdat ik deze niet meer aan de praat kreeg.

Hij stond bij mij op de slaapkamer. Ik heb alle mogelijke manier geprobeerd om hem te resetten en terug naar fabrieksinstellingen te krijgen, maar iedere keer tijdens het opstarten bleef hij hangen op 85%.

 

Modem gereset, ik heb zelfs mijn volledige wifinetwerk via de Deco's verwijderd waarna ik het COMPLETE huishouden opnieuw moest verbinden.  Tv's, telefoons, spelcomputers, camera's, zonnepanelen etc..

Ik was het zo beu na 3 dagen proberen en resetten dat ik het ding heb teruggestuurd. 

 

En sinds vandaag begint mijn tv ontvanger beneden in de woonkamer ook te kutten.

 

Wil je bellen: helaas, alleen tijdens bepaalde tijden (terwijl ik dan ook aan het werk ben)

Wil ik een chat starten, (ging vroeger wel) helaas. Niet meer mogelijk. 

Het enigste wat ik kan doen ia via de probleemoplosser te werk gaan, waarbij ik inmiddels alweet 3x mijn modem heb gereset, om vervolgens geen reactie meer te krijgen van deze zelfde probleemoplosser, en het weer opnieuw moet doen.

 

Ik overweeg om te vertrekken bij kpn, puur vanwege deze onzin. 

 

Wat kan ik nog doen?

 

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Ja, bekabeld.  Geen glasvezel.

 

En de monteur die het toendertjjd heeft aangesloten heeft er een klein grijs kastje tussen gezet. Een router?


Inmiddels telefonisch contact gehad met kpn.

(Net op tijd thuis)

 

De tv-ontvanger was verouderd, en we krijgen een nieuwe toegestuurd 🥳

 

Hierna zou het probleem verholpen moeten zijn.

Wel het contract voor 1 jaar moeten verlengen.