Skip to main content

Hallo, misschien een vreemde vraag maar sinds kort, elke keer dat mijn tv ontvanger een update heeft (en automatisch herstart) staat hij op een erotiek kanaal. Heeft iemand anders dit ook? 🤣🤣 normaal ging hij gewoon naar kanaal 1 maar nu dus niet meer...

Ja da''s de nieuwste techniek. Je ontvanger voelt nu aan wat je wilt zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

 


Haha, ik moet hier een beetje om lachen @Krista39. Nee, Als het goed is heeft niemand dat. Taboes zijn er om te doorbreken natuurlijk, al is dit wel heel ver gezocht:eyes:  
Gebeurt dit alleen bij automatische updates of ook wanneer je via het menu een Frisse start doet of de ontvanger reset? 

Ik wil je graag verlossen van deze situatie, maar ik moet even navragen wat de oorzaak hiervan kan zijn. Heb je meer tv-ontvangers die dit gedrag vertonen? Wat bedoel je met sinds kort (paar dagen/weken?).  Als je het goed vindt vraag ik het voor je na. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 


Hallo @Krista39 , @Lisa en @DennisA78 , het is natuurlijk wel zo dat je in je tv-decoder aan kunt vinken, dat je advies kunt krijgen op basis van je kijkgedrag, zelf heb ik dat uit staan, want het gaat niemand wat aan waar ik graag naar kijk, maar @Krista39 had dat misschien wèl (per ongeluk) aan staan.:thinking:


Ik heb dat ook,, alleen gaat het bij mij altijd naar 645, terwijl

toen het uitstond op 912 stond, Dat is elke dag nu zo, random 1 of 645.

 

Dus er zijn er meer, met dit probleem


Dank voor het melden @WimC. Ik heb jullie signaal doorgezet naar onze itv ontwikkelaars. 
Kunnen jullie nog aangeven of het alleen met een gepushte update gebeurd of ook wanneer jullie via het menu een reset uitvoeren. 


Ik heb twee kastjes, wel belangrijk denk ik, het is alleen bij 1, de ander heeft het niet.

De ander heeft vaak dat na uitzetten(power eraf), het niet door zijn 95 % heen komt,

vaak pas na een aantal maal power eraf. 

 

De updates zijn gepushte, ..heb nog nooit gedaan via reset.

Beide worden dmv een hoofdschakelaar, als we er niet zijn, van de stroom

afgehaald, samen met de tv.