Skip to main content

LS, Ik wil graag mijn abonnementsnummer zien, weten en ermee aan de gang gaan.

 

Ik zie niet "mijn menu"

 

 

@Repatriant 

Het gaat hier om het Abonnementsnummer van Interactieve TV. Dat kán je gebruiken om in te loggen op de App voor ITV, maar daar kan je ook met je KPN ID inloggen.

Abonnementsnummer ITV.

Ga naar MijnKPN. Dan Producten → Thuis. Vervolgens staat het in de linkerkolom.

Bedoel je eigenlijk je klantnummer?

Dat staat op je facturen (staan ook in MijnKPN) en bij de specificatie bij je bankafschrijvingen voor KPN.


Is het echt te moeilijk om in je mail te kijken. Bij het aangaan van je contract krijg je zeker twee mailtjes met klantnummer, wachtwoord mailadres noem maar op. Alles staat er in. Gewoon bewaren.


Is het echt te moeilijk om in je mail te kijken. Bij het aangaan van je contract krijg je zeker twee mailtjes met klantnummer, wachtwoord mailadres noem maar op. Alles staat er in. Gewoon bewaren.

HGD is heel vriendelijk is zijn antwoord, waarvoor hulde.  Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord.  Mijn abonnementsnummer is iets anders dan mijn klantnummer.

Het klantnummer is terug te vinden, maar het abonnementsnummer dat is niet te vinden. Overigens als je het nieuwe "kastje"voor inter-actieve TV wilt installeren dan wordt er gevraagd naar het abonnementsnummer. Dus mijn vraag staat nog open.


Dus mijn vraag staat nog open.

Euh, er is in dit topic al lang antwoord gegeven wáár je je ITV-abonnementsnummer kunt vinden. 


Hoi @Repatriant. Er zijn verschillende manieren om jouw abonnementsnummer te achterhalen. Op de pagina “Interactieve TV pincode & abonnementsnummer” kan je de verschillende manieren bekijken.