Skip to main content

Er is een welles nietes spelletje gaande tussen mij en kpn en daarom zou ik aanspraak willen maken op het beluisteren van de gevoerde gesprekken tussen kpn en mijzelf. Waar kan ik daarvoor terecht? Want als je belt hangen zij in je oor op of verwijzen je naar de website waar je ook niet verder mee komt. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik heb even gekeken wat er op Internet staat over dit. 

KPN schrijft dat ze het niet mogen opnemen. Wel had jij dit zelf mogen doen.

https://www.kpn.com/beleef/mobiel/telefoongesprek-opnemen.htm


Goedemiddag @Opnames telefoongesprekken, welkom op het forum!
Als een gesprek opgenomen wordt moet dit van te voren genoemd worden. Als er gesprekken worden opgenomen is dit alleen voor trainingsdoeleinden en zijn deze voor ons (jou en mij) niet terug te luisteren of op te vragen.
Mocht je alles zwart-op-wit willen hebben kun je ook altijd met ons chatten via www.kpn.com/service 


Thomas liegt je hier gewoon voor hoor@Opnames telefoongesprekken.

Kijk maar op de website van de autoriteit persoonsgegevens via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/recht-op-inzage

Elk telefoon gesprek dat KPN opneemt (of dat nou voor “trainingsdoeleinden” zijn of niet) moet KPN jou het gesprek binnen 4 weken verstrekken/ de mogelijkheid geven dit te kunnen beluisteren als jij dat schriftelijk eist. Het is een persoonsgegeven en dat kunnen ze je niet weigeren. Ook moeten ze het gesprek verwijderen als jij dat wilt. KPN “wilt” dat natuurlijk niet doen, gaat ze veels te veel problemen geven. Echter zijn ze er wel toe verplicht.


@Boer666 , Je dacht, zondag middag, Max heeft de GP van Belgie gewonnen en laat ik een account aanmaken op de KPN community en ze eens een veeg uit de pan geven omdat een moderator in jou ogen ruim 2 jaar geleden een antwoord heeft gegeven die volgens jou niet klopt.🤔🤔🤔🤔

 


@Doornekamp33 Iets wat volgens de Autoriteit Persoonsgegevens (de privacy waakhond van Nederland) en de privacywetgeving niet klopt. Wetgeving die ook al 2 jaar geleden bestond, wat het antwoord van de moderator alleen maar erger maakt want die gaat recht tegen de wetgeving in. Maargoed, afgeven op iets wat je zelf niet leuk vind is natuurlijk lekker makkelijk maar dat betekent niet dat het niet waar is. Als je het artikel van het AP gelezen had had je dat zelf kunnen nagaan dat het niet “volgens mij niet klopt” maar dat het duidelijk is dat het volgens de wetgeving niet klopt! Beetje jammer dat je andere mensen persoonlijk aanvalt op iets wat duidelijk in wetgeving vastgelegd ligt en waarbij KPN duidelijk niet de klant in toegemoet wilt komen ;)


Hoi @Boer666, welkom op ons forum!
Bedankt voor je reactie!
Zo leer je weer iets nieuws. 
Voor de compleetheid heb ik ons postadres ook even opgezocht.
Mocht je schriftelijk contact met ons op willen nemen kun je dit adres gebruiken:

Postadres: 

KPN B.V.  Postbus 30000  2500 GA Den Haag