Skip to main content

Hallo,

In mei jl. heb ik mijn 4K TV-abonnement opgezegd via MijnKPN. Op 9 mei kreeg ik keurig een bevestiging per e-mail dat 4k TV van mijn abonnement verwijderd was. In augustus kwam ik er echter toevallig achter dat 4K TV nog steeds werd gefactureerd.  Op 25 augustus heb ik daarom de helpdesk gebeld. In dat gesprek werd ik op zeker moment in de wacht gezet, maar de betreffende persoon kwam niet terug en de verbinding werd ineens verbroken. Ik heb teruggebeld en sprak een andere medewerker. Die constateerde dat de verwerking van mijn opzegging ergens bleef hangen (hij zag geloof ik een foutmelding). Hij kon dat zelf niet oplossen, maar zou een bericht sturen naar een andere afdeling die dat wel kon. Dan zou het in ieder geval op de volgende factuur (die van september) wel verwerkt moeten zijn. 

Helaas bleek dat niet het geval. Ik heb daarom op 28 september opnieuw de helpdesk gebeld. De medewerker die ik toen sprak, vertelde min of meer hetzelfde als wat mij of 25 augustus was gezegd. Ook hij zou een e-mail sturen naar een andere afdeling om de zaak op te lossen, dan wel duidelijkheid te verkrijgen. Hij zou me op 29, of uiterlijk 30 september terugbellen. Ik heb echter niets meer vernomen.

Ik wil graag dat dit nu eindelijk wordt opgelost, want ik betaal nu nog steeds € 2,50 per maand voor een dienst die ik al begin mei heb opgezegd. Ik zie er echter geen heil in om opnieuw de helpdesk te bellen en voor de derde keer hetzelfde verhaal te horen zonder daadwerkelijke oplossing van het probleem.

Overigens ontving ik op 26 en 30 augustus een e-mail dat mijn bestelling vertraagd zou zijn en op 20 september dat mijn bestelling was geannuleerd. Op 29 september ontving ik weer een e-mail dat mijn bestelling vertraagd was. Ik vermoed dat dit hier ook mee te maken heeft (de e-mails kwamen kort na mijn gesprekken), maar zeker weet ik dat niet.

Wat kan ik doen om nu eindelijk geregeld te krijgen dat 4K TV van mijn abonnement verwijderd wordt en dat de te veel betaalde abonnementsgelden worden gerestitueerd? 

Hallo @PaulusJP, goed om te lezen dat je hier aan de bel trekt!

Zo te lezen gaat het allemaal moeizaam: jammer! Je klantgegevens heb je ingevuld in jouw profiel en zo heb ik kunnen nagaan dat er momenteel geen wijzigingen verwerkt kunnen worden door een systeemfout. Deze systeemfout kan (en moet) opgelost worden door een achterliggende afdeling: tot op heden was er geen melding richting hun gemaakt om hen aan het werk te zetten :rolling_eyes:. Een excuses hiervoor is zeker op zijn plaats, dus bij deze!

Ik heb bij deze een melding geregistreerd en wacht op een terugkoppeling vanuit hun. Zodra de systeemfout hersteld is, zal ik de optie 4K stopzetten en een creditering vanaf 09 mei 2021 verwerken.

Wat kan ik doen om nu eindelijk geregeld te krijgen dat 4K TV van mijn abonnement verwijderd wordt en dat de te veel betaalde abonnementsgelden worden gerestitueerd? 

Nog geduld opbrengen! Zodra ik een terugkoppeling gehad heb, laat ik je het in dit topic weten. 


Hallo Shyrin,

Het wordt echter gekker. Vanochtend heb ik een bevestiging ontvangen van een wijziging (hoewel je aangeeft dat dat door een systeemfout niet kan), namelijk dat een vast telefoonnummer is toegevoegd. Op MijnKPN zag ik dat dat inderdaad gebeurd is.  Ik heb daar alleen niet om gevraagd (ik heb niet eens een vast toestel).

Ik ga ervan uit dat dit teruggedraaid wordt.

Ik zal nog even geduld betrachten.

 


Onder water was er nog wel een vast telefoonnummer gekoppeld aan jouw abonnement en hier hoorde jij, sinds je gebruik maakt van een Hussel Internet en TV abonnement, €2,- per maand voor te betalen. Door de systeemfout kwam dit aan het licht en is het gecorrigeerd (vandaar de bevestiging van een wijziging (toevoeging van een vast telefoonnummer) en zijn wijzigingen van het abonnement weer mogelijk.

Je hebt nu een nieuwe bevestiging van een wijziging ontvangen: het vaste telefoonnummer en de optie 4K zijn stopgezet. Op een volgende factuur volgt een correctie van de kosten van de 4K optie: vanaf 09 mei 2021 tot en met 10 oktober 2021.

Bedankt voor jouw geduld!


Hallo Shyrin,

Fijn dat het nu is opgelost. Bedankt voor de moeite!


Heel erg graag gedaan! :blush: