Skip to main content
Vraag

Opzeggen

  • December 25, 2020
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

 

Ik ben er wel klaar mee bij ons thuis en ouders is televisie kijken nog steeds een ramp na tevreden jaren.

Word er ondanks dat de klachten al maanden bekend zijn en er dus niet geleverd word waarvoor men betaald toch een op zeg termijn van een maand gehanteerd want dat zou natuurlijk wel het toppunt en onbeschoft zijn.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 25, 2020

Hallo @DigiB ,

Stap toch gewoon over op Digitenne! 
 

En die opzegtermijn van één maand?, tsjaa daar ontkom je niet aan.