Skip to main content

Ik heb een KPN compleet abn met Interactieve TV en Internet Standaard. Door omstandigheden heb ik 1 tv weggedaan en nu is de 2de itv-ontvanger dus overbodig geworden . Hiervoor betaal ik echter wel 5 euro per maand extra is weggegooid geld!

Graag hoor ik hoe ik de tweede tv ontvanger terug kan sturen en hoe ik het abonnement kan wijzigen
mvrgr

treklof

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

U kunt dat in mijnkpn veranderen.


Goedemiddag @treklof, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wijzigen van je abonnement kan je inderdaad zelf in MijnKPN regelen. Het aanvragen of verwijderen van een extra zenderpakket, maar ook het aanpassen van het aantal tv-ontvangers. Betaal je nu voor die tweede tv-ontvanger en gebruik je hem niet? Dan is het inderdaad zonde om deze nog in je abonnement te houden. Je kan het vinkje bij de tweede tv-ontvanger weghalen en dit doorgeven. Je krijgt dan binnen een bevestiging en na een paar werkdagen een retourdoos thuisgestuurd met instructies hoe je hem naar ons kan opsturen (kosteloos). Dit gaat via een PostNL servicepunt in de buurt.

Heb je dit inmiddels kunnen uitvoeren? Zo niet, dan help ik je ook graag verder hoor! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en heb ik nodig om iets te wijzigen in je abonnement.

Ik hoor graag van je of ik hier nog bij kan helpen!


@treklof, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je via MijnKPN de tv-ontvanger weten te verwijderen? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag :blush:


Reageer