Skip to main content

opzeggen van netflix,

Heel de avond ben ik al bezig om netflix op te zeggen. Het emailadres heb ik niet meer waar deze mee afgesloten is. Dus bel ik de kpn met de vraag dat ik netflix  wil opzeggen. wand wij kijken al drie maanden geen netflix meer. Had drie maanden geleden ook gebeld met dezelfde vraag. De medewerker van de kpn zei; mevrouw dat is geen punt die sluit ik voor u af. Prima dacht ik. Nou niet dus, de volgende factuur binnen en ja hoor netflix was NIET afgezegd. dus weer bellen. En het was weer geregeld. DACHT IK. dus niet voor de derde keer moest ik netflix betalen. Dus vanavond gebeld met de kpn, netflix, kpn, netflix en nogmaals naar de kpn. Zonder het juiste emailadres kunnen ze mij niet helpen. de kpn geeft het niet door en netflix kan niets zonder email. BEN RADELOOS. EN TELEURGESTELD.

Ben al jaren klant bij kpn en dit is dan je dank!!!!!


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @jvanzielst. Laat ik beginnen met excuses voor het feit dat jou meerdere malen is aangegeven dat KPN een Netflix account kan stopzetten. Dat is helaas niet het geval. KPN verzorgt enkel de facturatie van Netflix via onze eigen factuur. Het e-mailadres dat gebruikt is voor het account kun je achterhalen in de Netflix app op de TV-ontvanger. Je opent de app en gaat vervolgens naar ondersteuning. Je ziet dan aan de rechterkant het emailadres waarmee je bent ingelogd.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!