Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Pluspakket

  • January 22, 2021
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

ik probeer pluspakket te stoppen maar dat lukt niet. omdat ik steeds het menu van koppelen krijg.

Beste antwoord door Jose_

Goedemiddag @Gerard802, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat het niet lukt om het Pluspakket uit te zetten, is dat nog steeds het geval? Begrijp ik goed dat je het via MijnKPN probeert uit te zetten? Heb je al geprobeerd of het wel lukt om het pakket uit te zetten via de tv-ontvanger?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2021

Goedemiddag @Gerard802, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat het niet lukt om het Pluspakket uit te zetten, is dat nog steeds het geval? Begrijp ik goed dat je het via MijnKPN probeert uit te zetten? Heb je al geprobeerd of het wel lukt om het pakket uit te zetten via de tv-ontvanger?


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 31, 2021

@Gerard802 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!