Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb een vraag over ITV bij mijn Hussel Abonnement. 

Ik kijk steeds minder TV en vraag me af of ik ITV op kan zeggen en alleen internet kan behouden. In mijn KPN zie ik hier wel iets van terug namelijk. Kan ik dit opzeggen als mijn contracttermijn nog niet voorbij is?

 

Verneem het graag.

 

Groeten

 

Erik

Hoi @ErikJonkman 
Helaas dat zal niet gaan.
Extra pakketten zijn maandelijks op te zeggen, maar het ITV is geen extra pakket.
Na je normale opzegtermijn kun je het wel opzeggen.


In hussel kun je iTV gewoon uitzetten hoor! 

Heb ik ook gedaan (binnen het jaar) Ook mede, omdat wij zo'n beetje helemaal geen reguliere tv meer kijken. 

Vinkje uitzetten, apparatuur retour sturen en klaar (je krijgt automatisch een verzenddoos in je brievenbus)


In hussel kun je iTV gewoon uitzetten hoor! 

Heb ik ook gedaan (binnen het jaar) Ook mede, omdat wij zo'n beetje helemaal geen reguliere tv meer kijken. 

Vinkje uitzetten, apparatuur retour sturen en klaar (je krijgt automatisch een verzenddoos in je brievenbus)

Dank voor je bericht! 


Mooi, inmiddels gelukt?


Hoi @ErikJonkman, welkom terug en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Een goede vraag, waar misschien nog wat onduidelijkheid over is. Ik heb zojuist ook even voor de zekerheid op je adres gekeken en ik kan iTV gewoon voor je verwijderen uit het pakket. Heb je deze optie zelf ook in de MijnKPN omgeving? Dan kan je dat op elk gewenst moment gewoon doen! 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Dank je wel. Ik ben nog aan het nadenken of ik het echt opzeg, maar ik heb gekeken en ik zie de optie idd bij mijn KPN terug. Als ik het op ga zeggen dan weet ik het te vinden.

 

Groeten

 

Erik


Heb je nog extra tv-pakketten? Dan uitzetten (mogelijk wel opnemen behouden als je dat hebt). Basispakket ITV met 1 ontvanger = 10 euro en extra opnemen erbij (4,99) dan nog maar 14,99. En dan heb je ook gebruik van de online app (met opnemen)! Danwel via laptop (browser met tv.kpn.com).

Bij Hussel is internet à 42,50 (50/5) de basis. Daar kan van alles bovenop.


Itv opzeggen van mijn KPN is gelukt. 

 

2 vragen. 

 

1. Wanneer krijg ik de retour doos voor de decoders? 

2. De factuur kwam vandaag en daarop staat voor de komende maand gewoon iTV. Ik vermoed dat dit elkaar gekruist heeft en dat ik op de volgende factuur een credit krijg? 

 

Groeten

 

Erik


@ErikJonkman 

Wanneer die retourdoos komt, dat weet ik niet precies. 

Vind je het te lang duren? 

Je kunt de ontvanger die je niet meer gebruikt ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.


En wat betreft de factuur. De creditering vindt inderdaad plaats op een volgende factuur. Dat gebeurt niet tussentijds. 


Goedemorgen,

 

Ik heb deze ochtend nogmaals op mijn KPN gekeken en daar zie ik dat de opzegging nog niet is verwerkt, zo lijkt het. Ook heb ik de retourdoos nog niet gehad. Nu ligt het niet gigantisch in de weg, maar wil wel weten of alles goed doorgekomen is.

Ik heb op de dag van opzegging (15 Juli) wel een email gekregen dat ITV verwijderd zou worden.

Gaat het allemaal goed?

Groeten

Erik


@ErikJonkman dit is inderdaad niet goed doorgekomen. Meteen na de wijziging is die order geannuleerd. Waarom? Geen idee eerlijk gezegd.. Ik heb alsnog iTV verwijderd en zal het even in de gaten houden deze week. Ik kon het wel pas aanvragen per 11 augustus. Je zal de retourdoos dus nog ontvangen, en anders kan je het zelf retour sturen op de manier die Noordzee heeft uitgelegd.


Dank je wel voor het nakijken. Ik kreeg vandaag wederom een e-mail met de aanpassing. 

Ik doe de aanname dat de verrekening plaatsvind vanaf 15-7 aangezien ik toen opgezegd heb? 11-8 is bijna een maand later namelijk en ik heb de laatste factuur al betaald waar iTV ook nog op stond. 

Groeten

Erik. 


@ErikJonkman jazeker! Die € 15,00 wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur :wink:


Als afsluiting van dit topic. Na het in gang zetten via @Susan_  heb ik de retour doos redelijk snel gekregen en heb ik alles netjes geretourneerd. Dat stuk is dus goed verlopen. 


Reageer