Skip to main content

Helaas ben ik zo dom geweest om een Videoland abbo te nemen. Nu is de datum dat ik hem zou kunnen opzeggen, maar natuurlijk is dit weer lastig. Ingelogd op mijn kpn thuis, televisie, zenderpakket en wanneer ik klik op Videoland krijg ik geen optie om op te zeggen! Waardeloos net zoals het aanbod op Videoland via KPN. Ik wil er vanaf

Hallo @Lies1975,

Na een maand kun je het pakket weer opzeggen via Menu → Instellingen → Zenderpakketten of via MijnKPN onder Producten → Thuis → Extra opties wijzigen of toevoegen → Zenderpakketten → Videoland. 
Helaas kun je dit niet eerder uitzetten dan na een maand. Een tip is dus om een herinnering in de agenda te zetten.


Het is nu een maand na de begin datum, wanneer ik op Videoland klik zie ik geen optie om hem te beëindigen helaas! Gister zag ik een melding dat ik hem per de datum van vandaag kon opzeggen!? 


Het is nu een maand na de begin datum, wanneer ik op Videoland klik zie ik geen optie om hem te beëindigen helaas! Gister zag ik een melding dat ik hem per de datum van vandaag kon opzeggen!? 

Hallo @Lies1975,

Kan zijn dat de tijd van activeren en opzeggen nog niet matcht. Als het goed is moet het later vandaag wel lukken om hem uit te zetten. Heb je het al via MijnKPN geprobeerd? Hier zie je als je videoland aanklikt de blauwe knop met opzeggen. 


Ja ik heb het via mijn kpn geprobeerd inderdaad. Ik zal het later nogmaals proberen

Thanks


Goedemiddag @Lies1975 en welkom op het forum :)

 

Is het inmiddels gelukt om Videoland af te melden? Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, zou je dan je profiel in willen vullen, dan kan ik er voor zorgen dat Videoland alsnog wordt afgemeld. Ik hoor het graag van je!


Hoi @Lies1975 , ik heb geen reactie meer van je mogen ontvangen en ga het topic daarom sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!


Reageer