Skip to main content

Goedemorgen,

Het lukt me niet om mijn abonnement op Videoland op te zeggen, in een eerdere melding stond dat dit per 23/2 kon, bij instellingen en mijn kpn gisteren stond vanwege storing niet mogelijk. Na telefonisch contant met klantenservice vertelde men mij, dat ik voor 23/2, 24/2 moest lezen en dat het dan wel lukt !! Helaas zojuist weer 2 pogingen gedaan bij instellingen en mijn kpn weer storingen ! HELP hoe komt ik van mijn Videoland abonnement af  !!

Heel vervelend dat het niet lukt via MijnKPN. Lukt het ook niet via het menu van de decoder, daar zie ik ook de button opzeggen bij staan als ik het Videoland Plus abonnement open. Ga er niet op drukken want ik gebruik Videoland enkele malen per week. O.a. terugkijken RTL programma's zonder reclame.

Verder lijkt me zulke stress (die uitroeptekens) ook niet nodig. Na de eerste maand is het feitelijk een dagprijs. Dus 7,99 / 30 = (maand van 30 dagen) ~ € 0,27 per dag.


Balen dat het opzeggen zo moeizaam gaat @Cornelis D :slight_frown:

Is het inmiddels wél gelukt? 

Zo nee, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Hartelijk dank voor je reactie, het is me inmiddels gelukt middels hulp van KPN medewerker !


Heel fijn dat het alsnog is gelukt @Cornelis D :blush: