Skip to main content

Goedendag,

 

Sinds augustus ben ik geen klant meer bij KPN. Helaas is er iets mis gegaan bij de opzegging. Ik heb hier zeker meer dan 10 keer contact over gehad. Ik heb wel een bevestiging van de opzegging gehad. Bij elk contact werd mij de belofte gedaan dat het opgelost zou worden of iemand contact met mij zou opnemen. Soms kreeg ik het geld terug. Helaas was het de maand erop weer hetzelfde liedje.  Ondertussen is zojuist de factuur van februari afgeschreven. Deze moet ik dan steeds storneren om vervolgens een aanmaningen te ontvangen. Dit gaat natuurlijk uiteindelijk een probleem worden. Begin januari heb ik een officiële klacht verzonden. Binnen 10 dagen zou ik een reactie ontvangen. Wederom geen contact opgenomen door KPN. Afgelopen week een reactie verzonden op de weer afgeschreven factuur. Uiteraard geen reactie van KPN. Ik begin deze toestand onderhand bizar te vinden en krijg geen gehoor of oplossing. Wat moet ik doen om contact met jullie te krijgen en een werkelijke oplossing voor dit probleem te zien?

Hoi @Mounia vR, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij voorstellen dat je baalt. De oplossing is nog steeds niet gevonden. Ik wil graag eens meekijken wat er is gebeurd of nog moet gebeuren om dit op te lossen. Wil je jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.